Ga naar inhoud


[Strong 4375] Upload naar Strong 4375 probleem.


Gast

Aanbevolen berichten

Wij hebben hier een Strong 4375.

Werkt heel leuk, met draaibare schotel enzo.Nu wil ik dat ding programmeren met de PC, maar het uploaden lukt niet. Ik heb een nul-modem kabel uit de winkel gehaald. Zelf heb ik ook al een paar pin configs geprobeerd, maar wat is de goede?

Als ik een commando geef om dingen te downloaden uit de receiver, dan ontvangt hij dat wel. Op de TV staat Uploading ... nog wat. Alleen ik ontvang niks. Als ik met NetTerm de ack bytes naar de reciever stuur, dan gaan de procenten ook omhoog op het scherm, alleen ik ontvang nog niks.

 

Wie kan mij helpen? Ik word een beetje hopeloos.

Alvast bedankt.

Gr. VooDoo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorrie voor de off-topic, maar ik wou graag weten hoe je je tuner opstart, ik dacht dat je een toetsen combinatie moest indrukken, maar dat weet ik niet zeker.

 

Ik probeer mijn 4375 ook te updaten, maar zonder goede opstart, werkt het niet echt.

 

Alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de week de nieuwe firmware ( 1.02 dacht ik ) er in gezet en sindsdien is de gehele ontvanger dood.

Ik krijg alleen nog maar bij het inschakelen 4 nullen op het display en voor de rest noppes.

Kees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Na het uploaden van nieuwe soft, altijd stekker er uit, dan

Sel/menu + exit op de ontvanger ingedrukt

houden, dan stekker er in en de toetsen weer

loslaten.

dan start hij de nieuwe soft op.

 

De pinbezetting van de kabel.

2-3

3-2

5-5

 

Succes allen er mee.

 

Groetjes Sjefke..

 

<small>[ 13-04-2002, 22:44: Bericht gewijzigd door: sjefke ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn doel was eigelijk om de zenders van en naar de strong 4375 te sturen.

Maar die toetsencombinatie kan ik wel even proberen. Bedankt voor te tip.

 

Maar als ik de reciever gewoon aanzet, dan reageert hij wel. Zie onderwerp. Alleen de PC ontvangt niks.

Als de opstartmanier verkeert is, dan zou hij daar toch ook niet op moeten reageren?

Ik kan het altijd even proberen.

 

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Ja mijn antwoord voor jou was de pin

bezetting van de kabel.

maar om de kanalen van en naar de pc

te halen kan je beter Setedit gebruiken

dat progje van strong is niets en zit

ook nog vol met bug`s

probeer het maar eens met setedit dan

weet je meteen of het aan de kabel of pc ligt,

maar ik denk dat het dan wel werkt.

 

Groetjes Sjefke..

Link naar reactie
Delen op andere sites

SetEdit gebruik ik ook, alleen het werkt nog niet. Met setedit ben ik ook achter dat de ack bytes gekomen. Een bepaalde setedit versie stuurt een ack ook als er niks ontvangen wordt, om de verzending toch nog op gang te krijgen.

Het werkt nog niet. Ook niet met het speciale opstarten van de strong.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de voorbije week de 1.02 in de reciever geladen, alles de instellingen en de zenders bleven er in staan ,alleen de nederlandse taal instellen .ik heb gewoon de richtlijnen van strong gevolgd, zonder problemen gegaan,

van nederlandse strong site http://www.strongnl.com/support/index.php3?main=downloads.php3

 

de handleiding downloaden (Update handleiding)

de software kiezen uit 4 update en downloaden

het Software Upload programma downloaden en dit gebruiken om de software in de reciever te plaatsen

 

succes ludo

Link naar reactie
Delen op andere sites

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door PDODJK:

<strong>Ik heb van de week de nieuwe firmware ( 1.02 dacht ik ) er in gezet en sindsdien is de gehele ontvanger dood.

Ik krijg alleen nog maar bij het inschakelen 4 nullen op het display en voor de rest noppes.

Kees.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dan is ie stuk !!

 

JWW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...