Gast Geplaatst: 21 december 2007 Geplaatst: 21 december 2007 Dit probleem heeft daar helaas niets mee te maken.. Het heeft er mee te maken dat XP geen standaard AHCI drivers had/heeft in tegenstelling tot Vista. De hardeschijf wordt dan niet herkend door XP, dus een installatie is onmogelijk. De beste methode is in dit geval gewoon een floppy te gebruiken met de juist ahci drivers tijdensde installatie. Heb je geen floppydrive, dan kun je XP installeren in IDE modus en daarna de AHCI drivers installeren. Hierna weer de schijfcontroller is AHCI modus zetten in de bios en het zou optimaal moeten werken...
swa Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Geplaatst: 22 december 2007 waar deze drivers te vinden mvg swa
swa Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Geplaatst: 22 december 2007 kan iemand me vertellen welke drivers ik dan nodig heb. heb de link bijgevoed welke laptop dit is mvg swa http://www.medion.de/md96290/uk/noflash.html
theparasol Geplaatst: 22 december 2007 Geplaatst: 22 december 2007 "MEDION recommends Windows Vista® Home Premium" Overigens: Op de medion site download van de juiste driver krijg ik een trojan melding van nod32. Dan maar naar meneer intel: Deep link naar intel ICH7M controller windows XP
Gast Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 AVG geeft ook een virusmelding op de Medion website.. Ik kan het niet precies voor je nakijken, maar de kans is groot dat je inderdaad de ICH7M AHCI drivers moet hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen