Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb sinds kort een vreemd probleem met mijn cursor als ik bijvoorbeeld in de adresbalk of een invulveld iets wil typen.

Als ik op de adresbalk klik, dan kan ik een paar letters typen en daarna is de adresbalk niet meer geseleceerd en verdwijnt de cursor. Nadat ik weer op de adresbalk heb geklikt kan ik weer wat letters typen.

Ook als ik geen letters typ, dan verwijnt de cursor na 2 a 3 sec en is de adresbalk "uit focus"

Met IE heb ik dit probleem niet, dus het ligt niet aan de hardware

Iemand een idee?

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Ik heb mijn Firefox op een gegeven moment laten updaten naar versie 2.0.0.11 via het popup schermpje dat er een nieuwe update was en had daarna allerlei problemen met mijn systeem. Ten eerste werkte de Google bar in de rechter bovenhoek van Firefox af en toe niet meer, en als dat zo was ging er meer fout. Ik kon dan in Word, Excel en in Photoshop geen files meer saven. In Excel werd de file die ik wilde saven dan onder een heel vreemd nummer weggezet en daar kon ik ze dan later wel weer halen.

Ook vroeg Firefox bij de volgende nieuwstart dan altijd of ik de vorige sessie wilde restoren of een nieuwe sessie wilde starten.

Nadat ik alles wat met Firefox te maken heeft van het systeem verwijderd heb en de 2.0.0.11 versie opnieuw geïnstalleerd heb loopt alles weer prima. Misschien is zoiets bij jou ook aan de hand.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

Het lijkt erop dat het probleem nu verholpen is. Ik heb de Talkback plugin verwijderd en nu werkt alles weer prima.

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen