Gast Geplaatst: 17 december 2007 Geplaatst: 17 december 2007 Hoi, ik heb een tvcabo powerbox met globo kaart, toen ik een nieuwe zenderlijst inscande bleef hij hangen en na power reset bleef het donker... de box doet niets meer... Wie kan mij advies geven?
Tonskidutch Geplaatst: 17 december 2007 Geplaatst: 17 december 2007 ook al eens alle kabels afgekoppelt? daarna weer aangesloten en dan stroom op de box? sommige receivers booten / herstarten wel weer na volledige afkoppeling (spanning weg - lekspanning of storing is dan eraf geweest) cheers You Ten Sharp
Gast Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 Ja natuurlijk heb ik dat geprobeerd. Na vandaag met een satshop gesproken te hebben is mij uitgelegd dat dit vaker gebeurd als je een te grote kanaal lijst inscand met een monoblock. Het geheugen raakt vol (max 2000 kanalen) en de box overlijdt. Volgens hen zat er niets anders op dan een nieuwe te kopen. DIt kan toch niet waar zijn? Wat een ^#%$## zooi levert TVcabo en Globo dan.
Gast Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 inmiddels van een dealer begrepen dat de boxen tot 2000 kanalen gelimiteerd zijn. als je er meer probeert in te scannen overlijdt de box permanent. lekker dan! Iemand met ervaring deze boxen opnieuw te flashen en weer tot leven te brengen? Graag PM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen