Saterke Geplaatst: 17 december 2007 Geplaatst: 17 december 2007 Bij mijn vorige sat-ontvangers werden de kanalen zoals CBBC/BBC3 alsook ITV4/CITV apart ingelezen. Deze TF7710HDPVR doet dat niet, ondanks zelfs inlezen kanalen met PID audio/video... Vervelend daaraan is dat ik geen EPG heb voor bijv. BBC3 maar enkel voor CBBC. Hoe kan ik dit verhelpen en alsnog de kanalen apart scannen? Groeten, Saterke
Alfons Verbiest Geplaatst: 17 december 2007 Geplaatst: 17 december 2007 Citaat: Bij mijn vorige sat-ontvangers werden de kanalen zoals CBBC/BBC3 alsook ITV4/CITV apart ingelezen. Deze TF7710HDPVR doet dat niet, ondanks zelfs inlezen kanalen met PID audio/video... Vervelend daaraan is dat ik geen EPG heb voor bijv. BBC3 maar enkel voor CBBC. Hoe kan ik dit verhelpen en alsnog de kanalen apart scannen? Bij mij deed hij dat wel (de 7700). Als je de transponder van CBBC en CBeebies na 20.00 uur nogmaals inleest, zijn BBC3 en 4 toegevoegd. Dus met TT en EPG. BBC3 en 4 zenden pas vanaf 20.00 uur uit. Groeten, Alfons
Saterke Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Geplaatst: 20 december 2007 Dank aan allemaal, dankzij jullie tips heb ik eindelijk de zenders apart te pakken gekregen! Groeten, Saterke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen