Ga naar inhoud

EMP-centauri switch

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even iets vragen waarom werkt deze switch niet op mijn dreambox 7025 of heb ik de goede switsh niet gekocht om met 5 qutro lnb,s te werken.

post-24342-1318259551,3235_thumb.jpg

Geplaatst:

Deze switch ondersteund ook 1.1, kijk maar op de site van de fabrikant in de downloadsectie en dan zie je een pdf bestandje hoe je dreambox in te stellen.

Bij werkt het ook (DM7020 en P.168W-V2) al moet ik zeggen dat mijn switch niet van buiten-montage houd, hij heeft bij het opstarten een hele tijd nodig, minuten, voordat er een bruikbaar signaal uit komt.

Sigaar

VU+ Ultimo/DM800/Wave Frontier T55/Astra1, Astra2, Astra3, Hotbird,Sirius, Thor..... .

Geplaatst:
Citaat:
Even iets vragen waarom werkt deze switch niet op mijn dreambox 7025 of heb ik de goede switsh niet gekocht om met 5 qutro lnb,s te werken.

5 Quattro`s? Quattro`s zijn voor Multiswitchen, want deze geven vertikaal en horizontaal gescheiden door. Deze switch is perfect om tot 8 single LNB`s aan te sluiten, of 8 uitgangen uit een Twin/Quad LNB, welke dan naar 1 ontvanger gaat.
Maar zoals hierboven gezegd: Niet geschikt voor buitenmontage, dan moet je de EMP 9/1 hebben, die heeft wel waterdichte behuizing?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ja maar werken die ook op de dreambox 7025 en hoe stel ik die dan in op de 7025 vb. a.u.b.voor 5 lnb.

Geplaatst:
Citaat:
Ja maar werken die ook op de dreambox 7025 en hoe stel ik die dan in op de 7025 vb. a.u.b.voor 5 lnb.

Jouw switch uit de bijlage en Quattro LNB`s zijn samen niet te gebruiken, dus ik weet niet wat je wilt bereiken?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Citaat:
bjorn (zag ik in zijn berichten) heeft het over de quad....
toch bjorn?

cheers

In zijn eerste bericht heeft ie het toch echt over Quattro`s, daar kan ie niks mee icm met de bewuste switch.

Member of the PLi team

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen