Gast Geplaatst: 19 december 2007 Geplaatst: 19 december 2007 Ik maak het regelmatig mee dat ik mediahighway op mijn topfield 5010 PVR weer aan moet zetten terwijl ik dit al eerder heb gedaan, vervolgens na het aanzetten en rebooten van de ontvanger is alles weer ok. Ik vraag me af wat zorgt ervoor dat mediahighway toch weer wordt uitgezet blijkbaar na het eerder te hebben ingeschakeld. Een tweede vraag, is rebooten de enige optie om weer actuele epg informatie te hebben na mediahighway te hebben aangezet, of kan het ook anders?
Gast Geplaatst: 20 december 2007 Geplaatst: 20 december 2007 waar staat FW voor? en waar zie ik welke versie ik gebruik?
Gast Geplaatst: 20 december 2007 Geplaatst: 20 december 2007 FW staat voor FirmWare, sorry, versie TF-NPC 5.13.73 gebruik ik nu, de meest actuel dacht ik
MegaTronics Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 die oktober versie laat bij mij de 5510 's nachts na de RecCopy aanstaan. Die gepatchte augustus versie werkt bij mij wel goed. TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen