Gast Geplaatst: 19 december 2007 Geplaatst: 19 december 2007 Mijn Philips 7005 staat in een afgesloten kast. En nu erger ik me steeds meer aan het gebrom van de machine. Het lijkt wel of de hele behuizing resoneert. Als ik de 7005 een stukje optil, is het geluid nagenoeg weg. Ik heb al gekeken of ik de HD stil kon krijgen, maar die zit al in trillingsrubbers. Blijft bij andere 7005 gebruikers de HD ook de hele tijd door draaien? Ik denk dat ik de 7005 op spikes ga monteren om te kijken of ik dit gebrom weg kan halen, of weet iemand een andere oplossing?
keith black Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 Een plaat schuim misschien? Gr. Keith Black Run with the Big Boys, or stay in the porch!! Echo3000IPVI, Nokia9500, Skystar2, Max 220, Primefocus 2,4 mtr. Nokia 1,2mtr. Delta Greg.55 cm+HH120, T90 Wave And a lot of used shit!
Malisat Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 Misschien helpt resetten van de DSR 7005 wel. App. met netschak.(achter op app.)uit zetten,even wachten,opnieuw inschakelen en afwachten. Tweede mogelijkheid is: Fabrieks instellingen herstellen waarbij je moet opletten bij de vraag, PINCODE invoeren, hierbij druk je op EXIT v.d. Afst.bediening. Hierdoor zou de Harde schijf NIET geformatteerd worden. Wel dien je alle gegevens opnieuw in te voeren.(Deze wijsheid is niet van mij,maar stond eerder al op sat4all.) Lees van tevoren wel de gebruiks-aanwijzing goed door over dit item.(blz.60) Succes. MLS
Gast Geplaatst: 25 december 2007 Geplaatst: 25 december 2007 De HD in de 7005 draaid alleen als hij aanstaat. Het lijkt mij toch wel verstanding dat de HD na een tijdje op standby gaat. Ik weet niet of het een goed idee is om de harde reset uit te voeren. Maar mijn vraag of bij de andere eigenaren van een 7005 de HD tijdens bedrijf blijft draaien, is vooralsnog niet beantwoord.
Johan_S Geplaatst: 26 december 2007 Geplaatst: 26 december 2007 Volgens mij hoor ik bij ons ook een ventilatortje, dat op verschillende snelheden kan draaien. Deze maakt volgens mij meer geluid dan de harde schijf. Bij ons bleef hij ook een keer doordraaien als de ontvanger al lang uit was. Dat heb ik ook door uit/aanzetten opgelost. Het klopt dat het een hinderlijk geluidje is.
Gast Geplaatst: 26 december 2007 Geplaatst: 26 december 2007 De koelfan draaid ook bij mij naar gelang de temperatuur harder of zachter, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik denk dat ik morgen toch even terug ga om bij de dealer het een en ander te testen. Misschien heeft hij een oplossing!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen