Ga naar inhoud

Laptop met ingebouwde tv tuner?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop met ingebouwde tuner, zodat ik mijn Dreambox rechtstreeks op laptop kan aansluiten.

Weet iemand of dat met onderstaande laptop mogelijk is, of is deze alleen geschikt voor digitale uitzendingen die met antennetje ontvangen moeten worden?

Ik mag geen link hier schrijven, dus ik probeer hem zo goed mogelijk te omschrijven.

Het is de Med**n 96370, welke in aanbieding is bij AL*I Sud.

Geplaatst:

Je kan je dreambox toch gewoon streamen via het netwerk?

Dan heb je goede kwaliteit voor noppes.

Wat jij het over hebt is een capturecard met een analoge ingang want een tunet ontvangt TV signalen en radio en daar heb je dus niets aan.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Ja, maar als ik met camper op vakantie ga, dan kan ik niet streamen via netwerk. Ik wil dan sat tv ontvangen.

Tot nu toe had ik kleine tv mee in camper, maar aangezien ik nieuwe laptop wil kopen, leek het mij wel handig als ik daar tv op kon kijken.

Ik weet dat er externe app.is om tv te kijken op laptop, maar zo'n ding heb ik al, maar bevalt niet.

Geplaatst:

Nou de commentaren op een forum computer-nachrichten,

hetgeen lachwekkend snel te vinden is per google als je Medion 96370 intiept, zijn niet voor de poes.

maar ja dat kan ook niet anders met de huidige bulk aan afgekeurde Laptops die via de achterdeur worden gereimporteerd.

(enkel een mening)

dvb-t zit erin. (met bedenkelijke kwaliteit zoals je kunt lezen in menig reactie)

dat heeft dus niks met dvb-s te maken

je kunt dreamstream 0.32 installeren en hebt van je dreambox grandioos beeld of andere streamsoffies zoals VLC etc

cheers

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen