Ga naar inhoud


Nieuwe software Topfield Ontvangers


Gast

Aanbevolen berichten

Vandaag bericht ontvangen dat KPN de Topfield Ontvangers gaat updaten. Het gaat om zowel de Single Tuner als om de Personal Recorder. Weet iemand of deze update ook geld voor de TF5300d (Digitenne uitvoering dus)?

Bron

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Binnenkort komt er automatisch nieuwe software beschikbaar voor het Digitenne Huurpakket (Topfield Single Tuner) en de Topfield Personal Recorder.

 

Aangezien dat de TF5300d geen PVR is en ook geen huurtuner is de kans klein...

Bovendien als ie toch lekker werkt en alles komt door gewoon zo laten toch..??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanderer, wij hebben de 5300k. Het enige verschil lijkt me dat de 5300d een twintuner/PVR is voor Digitenne en de 5300k een twintuner/PVR voor KPN.

 

Wat is tegenwoordig het verschil??

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me v.w.b. de hardware een volkomen gelijk

apparaat. Het verschil zal dus alleen in de firmware zitten. Het lijkt me dat een (nieuwe) zowel voor de

k- alsook voor de d-versie geschikt zal zijn.

Ben wel benieuwd/in afwachting wanneer die beschikbaar

gesteld gaat worden.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de 5300k heeft een paar vervelende gewoontes.

Soms is de opname gewoon zwart. Soms is zomaar de zenderlijst verdwenen! Soms zijn timers verdwenen.Zou dus wel graag weer eens een andere firmware willen plaatsen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

T'ja ik ken dit. Mij werd ook de ontvanger verkocht met de info dat je de duitse zenders ook te ontvanger waren.

KPN weet dit zelf niet eens. Heb zelf enkele keren gebeld en gemaild,

Het zou moeten werken zeggen ze. Maar ze zijn in de war met de koop doos van Samsung.

KPN heeft aangegeven in een mail dat er binnenkort nieuwe software beschikbaar komt via de ether.

Ik heb het zelf geregeld. Heb nu alle duitse en 3 regionale zenders.

Dit wel met een buiten antenne op 16 mtr. hoogte!

 

Heb trouwens wel en klacht in gediend via de mail. Krijg hierop mijn kosten retour van alle telefoon gespreken via die 0900 nummer. En krijg nog een bloemetje ??? Wanneer weet ik niet. De belofte is alweer 4 week oud.

 

Groeten en alvast een goed en vooral gezond 2008 !!

 

 

Citaat:
tja ik ook zit zelf nog met firmware 1.32

 

waar ik het meest van baal ,is dat de teletext niet goed werkt en die fijne lock op de duitse zenders ,wat niet vermeld werd toen je deze ontvanger kocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Klinknagel,

 

Hoe bedoel je, zelf geregeld?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...