Ga naar inhoud


Nieuwe software Topfield Ontvangers


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb aan de klantenservice van KPN Digitenne gevraagd wanneer de update voor de Topfield 5300k beschikbaar is.

 

Een medewerkster deelde het volgende mee:

 

De update zal naar alle waarschijnlijkheid in week 2 van 2008 plaats vinden. Mocht u hierna geen update hebben ontvangen vernemen wij dit graag van u.

 

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

 

Met vriendelijke groet,

 

Klantenservice KPN DIGITALE TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En hoe zit het met de Topfield PVR 80 / 160 ? Pakt deze die nieuwe software ook? Het zal wel niet, maar het zou kunnen, iemand al geprobeerd of handmatig? De afstandsbediening van een 6000COK werkt ook op de PVR 80 en 160. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: Toppers
Search/zoek even op betreffend type/model, dan kom je genoeg jongere firmware tegen die je moet "inblazen" via een nul-modemkabeltje (connector even solderen)
Ontvanger(s) werken bij mij uitstekend en geven zelfs een uitstekende YUV (component) weergave.


Heeft er iemand een aansluitschema voor de TF3000COT-d ?

mvg, drh

(Wezep 9 km west van Zwolle) TF6000COK, TF3000COT-d en de Finepass VTX 5000-CNX.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je precies, aansluitschema naar versterker, TV en DVD/HDrecorder ?? of wil je een nulmodem D-sub connector solderen op printplaat ?

 

Voor het laatste kan ik melden dat je geen aansluitschema nodig heb, daar de soldeerpuntjes (9)al zijn aangebracht op de printplaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja juist, hoe aan te sluiten op de printplaat, welke van de puntjes moet ik hebben voor de D-sub connector? Hier op de site staat wel ergens een foto en deze heb ik ook wel in mijn bezit maar er staat niet bij van welke draden ik aan moet sluiten op welk puntje van de printplaat? Dit is niet goed te zien op de foto.

mvg, drh

(Wezep 9 km west van Zwolle) TF6000COK, TF3000COT-d en de Finepass VTX 5000-CNX.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simpel, kijk eens naar de vorm van een 9-pins Dsub.

5 pins in de ene rij, 4 pins in de andere rij.

 

Soldeer een Dsub soldeer chassis-connector precies over de puntjes op de printplaat overeenkomstig de vorm van puntjes (soldeeringen) en de vorm van de in te solderen chassis connector.

Plaats voor de update even een nulmodemcable tussen je zojuist aangebrachte connector en je PC.

 

Succes !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dunhans
En hoe zit het met de Topfield PVR 80 / 160 ? Pakt deze die nieuwe software ook?


Dat wil ik ook wel eens weten.....




Origineel bericht van: Toppers

Plaats voor de update even een nulmodemcable tussen je zojuist aangebrachte connector en je PC.


Met welk progje moet dat erin gepropt worden?

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zien de hobby wel gemakkelijk, draag het maar aan en slikken maar.

Kijk, ik help graag de liefhebbers van deze hobby op weg.

 

@Satdr, je vraagt naar 2 zaken die maanden terug uitvoerig zijn behandeld in dit forum.

Als je hierbij vraagt naar het progje om firmware in een Topfield te blazen, heb je echt (nog) niets gelezen, of een FAQ (bovenaan) geraadpleegd of de zoekfunctie gebruikt.

 

Ga even kijken/lezen en de antwoorden liggen voor het oprapen.

Succes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...