EHF Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 Ik heb aan de klantenservice van KPN Digitenne gevraagd wanneer de update voor de Topfield 5300k beschikbaar is. Een medewerkster deelde het volgende mee: De update zal naar alle waarschijnlijkheid in week 2 van 2008 plaats vinden. Mocht u hierna geen update hebben ontvangen vernemen wij dit graag van u. Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Klantenservice KPN DIGITALE TV
ThaMaster Geplaatst: 10 januari 2008 Geplaatst: 10 januari 2008 Ik heb vandaag hier in Zuid-Limburg de software update v1.46 voor de TF6000COK binnen gehaald. De grootste verandering die ik zo snel zie is dat je de zender lock eraf is.
Neptunus Geplaatst: 10 januari 2008 Geplaatst: 10 januari 2008 Is het lipsync probleem nu ook opgelost? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
EdjeKroketje Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 ja lipsync probleem is ook opgelost.
Klinknagel Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 Heeft lang geduurd met die update. Maar dat zijn we wel gewend van KPN. Zit al weken te wachten op terug gave van teveel in rekening gebrachte huur. En wacht op een bloemetje ook al weken. Kreeg dit als excuses. kpn........ "klanten pesten normaal"
dunhans Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 En hoe zit het met de Topfield PVR 80 / 160 ? Pakt deze die nieuwe software ook? Het zal wel niet, maar het zou kunnen, iemand al geprobeerd of handmatig? De afstandsbediening van een 6000COK werkt ook op de PVR 80 en 160. Groeten Dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Gast Levelone Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Zoals gewoonlijk KPN kent geen kalender "begin januari" het is bijna februari
Bikkel Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Is er al eens een nieuwe SW voor de TF3000COT-d ?? Die van mij staan nog steets op April 2004
Toppers Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Search/zoek even op betreffend type/model, dan kom je genoeg jongere firmware tegen die je moet "inblazen" via een nul-modemkabeltje (connector even solderen) Ontvanger(s) werken bij mij uitstekend en geven zelfs een uitstekende YUV (component) weergave.
drh Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Origineel bericht van: Toppers Search/zoek even op betreffend type/model, dan kom je genoeg jongere firmware tegen die je moet "inblazen" via een nul-modemkabeltje (connector even solderen) Ontvanger(s) werken bij mij uitstekend en geven zelfs een uitstekende YUV (component) weergave. Heeft er iemand een aansluitschema voor de TF3000COT-d ? mvg, drh (Wezep 9 km west van Zwolle) TF6000COK, TF3000COT-d en de Finepass VTX 5000-CNX.
Toppers Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Wat bedoel je precies, aansluitschema naar versterker, TV en DVD/HDrecorder ?? of wil je een nulmodem D-sub connector solderen op printplaat ? Voor het laatste kan ik melden dat je geen aansluitschema nodig heb, daar de soldeerpuntjes (9)al zijn aangebracht op de printplaat.
drh Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Ja juist, hoe aan te sluiten op de printplaat, welke van de puntjes moet ik hebben voor de D-sub connector? Hier op de site staat wel ergens een foto en deze heb ik ook wel in mijn bezit maar er staat niet bij van welke draden ik aan moet sluiten op welk puntje van de printplaat? Dit is niet goed te zien op de foto. mvg, drh (Wezep 9 km west van Zwolle) TF6000COK, TF3000COT-d en de Finepass VTX 5000-CNX.
Toppers Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Simpel, kijk eens naar de vorm van een 9-pins Dsub. 5 pins in de ene rij, 4 pins in de andere rij. Soldeer een Dsub soldeer chassis-connector precies over de puntjes op de printplaat overeenkomstig de vorm van puntjes (soldeeringen) en de vorm van de in te solderen chassis connector. Plaats voor de update even een nulmodemcable tussen je zojuist aangebrachte connector en je PC. Succes !
satdr Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Origineel bericht van: dunhans En hoe zit het met de Topfield PVR 80 / 160 ? Pakt deze die nieuwe software ook? Dat wil ik ook wel eens weten..... Origineel bericht van: Toppers Plaats voor de update even een nulmodemcable tussen je zojuist aangebrachte connector en je PC. Met welk progje moet dat erin gepropt worden? Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Toppers Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Jullie zien de hobby wel gemakkelijk, draag het maar aan en slikken maar. Kijk, ik help graag de liefhebbers van deze hobby op weg. @Satdr, je vraagt naar 2 zaken die maanden terug uitvoerig zijn behandeld in dit forum. Als je hierbij vraagt naar het progje om firmware in een Topfield te blazen, heb je echt (nog) niets gelezen, of een FAQ (bovenaan) geraadpleegd of de zoekfunctie gebruikt. Ga even kijken/lezen en de antwoorden liggen voor het oprapen. Succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen