Ga naar inhoud


Nieuwe software Topfield Ontvangers


Gast

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Toppers

Als je hierbij vraagt naar het progje om firmware in een Topfield te blazen, heb je echt (nog) niets gelezen, of een FAQ (bovenaan) geraadpleegd of de zoekfunctie gebruikt.

ik zal wel iets verkeerd doen maar zoeken op topfield en topfield 5300 levert alleen maar een ubb foutmelding (gebruik ander criteria) op, graag een link hier posten, bedenk dat er nieuwe boardsoftware is dus misschien kan er helemaal niet gezocht worden
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als ik zoek op Topfield kom ik genoeg tegen zoals deze met lezen kom je ook de Topfield site tegen en daar staat bij utility de TFE down dat is een prog om software in de ontvanger te zetten.

 

Hier staat dacht ik de laatste soft voor de 5300 en anders staat hier nog een topic dus lezen lost de problemen op. cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er wel software als bijlage hier op het forum voor de 5300??

 

Hier staat wel iets van de 5300 maar wat het precies is weet ik niet.

 

offtopic

@wanderer zoek eens op 5300 zonder Topfield en als optie geeft je 1 jaar in en zoeken hier in DVB-T. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt nu krijg ik wel zoekresultaten!

Heb maar weer eens met de helpdesk van kpn gebeld over sw update voor 5300. Het duurt een hele tijd voordat je zo'n medewerkster duidelijk hebt kunnen maken wat het probleem is maar aan het eind na overleg met achterban kwam ze met de mededeling dat de update er over 14 dagen aan komt. Voor de 5300? Ja zei ze toen expliciet. Afwachten maar weer. Lijkt me dat als er meer mensen hierover gaan bellen/klagen dat er toch iets in beweging moet komen. Heb mijn twijfels maar we zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Toppers
Simpel, kijk eens naar de vorm van een 9-pins Dsub.
5 pins in de ene rij, 4 pins in de andere rij.

Soldeer een Dsub soldeer chassis-connector precies over de puntjes op de printplaat overeenkomstig de vorm van puntjes (soldeeringen) en de vorm van de in te solderen chassis connector.
Plaats voor de update even een nulmodemcable tussen je zojuist aangebrachte connector en je PC.

Succes !


Gisteren maar eens een poging gewaagt, en met succes!
De lock is er gelukkig vanaf, en het lijkt ook dat het beeld beter geworden is. Ook het zappen is sneller als voorheen met de oude software. Kortom toppie.

mvg, drh

(Wezep 9 km west van Zwolle) TF6000COK, TF3000COT-d en de Finepass VTX 5000-CNX.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toppers
Search/zoek even op betreffend type/model, dan kom je genoeg jongere firmware tegen die je moet "inblazen" via een nul-modemkabeltje (connector even solderen)
Ontvanger(s) werken bij mij uitstekend en geven zelfs een uitstekende YUV (component) weergave.


Ik kan niets nieuwers vinden, ben ook op zoek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...