HenkieZwenkie Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 Ok ik wil die wel. Ik zit alleen met een probleem. Mijn device versie eindigt op 95 die van de versie van 12-12 eindigt op 98 zoals ik zie op de site van Topfield. Betekent dit dat die versie er niet in kan ?
HenkieZwenkie Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 Hoi Sjaak, Ben je zeker dat de firmware gepatched moet worden ? Op het forum van Topfield europe zit iemand met hetzelfde probleem. Mijn zelfde oude firmware en hij wil naar de nieuwe. Daar zeggen ze dat het alleen aankomt op het system ID, als dat hetzelfde is hoeft de firmware niet gepatched, maar kan deze er zo in. Wat is jouw mening hierover ?
HenkieZwenkie Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 Ok Sjaak ik begrijp het. Ik laat je vanavond de loader versier weten aangezien ik nu op mijn werk zit. Je hoort van me !
kasato Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Hallo sjaak, Ook ik heb problemen met de klok kan nergens de nieuwe versie vinden voor de system ID 4521 Als je die hebt kan je me die mailen ? alvast bedankt eric
HenkieZwenkie Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 Sjaak Mijn loader is L5.21 SysteemID = 4521 Graag had ik je firmnware en hoe ik deze die over te zetten. BEDANKT
HenkieZwenkie Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 Ok Sjaak Als ik het goed begrijp heb ik dezelfde nodig. Dus ik neem aan dat mijn loader daarvoor geschikt is ... ik ga eens rustig alles bekijken om het erin te krijgen in ieder geval BEDANKT
HenkieZwenkie Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 Hoe dien ik te handelen ? TF DOWN doet verder niets ...
HenkieZwenkie Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 ja zo heb ik het geprobeerd. Ik heb echter vista x64 en tf down blijft zeuren dat ik de receiver eerst moet rebooten, maar dat heb al al zo vaak gedaan ...
HenkieZwenkie Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 Het werkt, het is gelukt met mijn oude laptop en windows 2000. Bedankt in ieder geval !
HenkieZwenkie Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Geplaatst: 23 januari 2008 Ik heb er helaas niets aan gehad. Vanavoon om 0 uur 1 stond de klok weer op 10.42 Opname weer gemist helaas. SCHANDALIG ik ga een nieuwe tuner kopen ondanks dat deze maar 1 maand oud is. Nooit geen topfield meer
HenkieZwenkie Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Geplaatst: 24 januari 2008 Dit mailde mijn 'dealer' vanmorgen: "Beste heer xxxx, Ik heb uw receiver 2 dagen getest en diverse malen de timer geprogrammeerd zonder een enkele fout te constateren. De door u bedoelde software kan ik niet op de receiver zetten want hij is hier niet geschikt voor. Bij programmeren geeft hij namelijk een error. De software die ik u erop heb gezet was de laatste. Ik ga nog een mailtje schrijven naar hun met de vraag wat te doen. Zodra ik meer weet zal ik u berichten. MVG" Wie wordt hier bedoelt met : "Ik ga nog een mailtje schrijven naar hun met de vraag wat te doen. "
HenkieZwenkie Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Geplaatst: 24 januari 2008 Sjaak, Ik heb zelf de firmware van 12-12 erop gezet. Dat mail bericht dat ik liet zien is van mijn dealer . Dit bericht kreeg ik vandaag en gaat over vorige week, toen mijn receiver bij mij dealer stond om te testen. het probleem doet zich nu nog steeds voor, de Topfield importeur, die ikzelf heb gemaild, begint inmiddels te denken aan defecte hardware. Maar ja, wat koop je ervoor als je dealer hem niet retour wilt sturen, omdat er volgens hem niets aan is ... Kan ik de vorige firmware nog terugzetten ? Ik heb deze eerst gebackupped voordat ik die van 12-12 erin gezet heb. Groet, Henk
HenkieZwenkie Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Geplaatst: 24 januari 2008 Ok, ik krijg net een bericht van mijn dealer die zegt het volgende: "Volgens de importeur ligt het aan de automatische tijdsinstelling. U moet de software gebruiken die ik erin heb gezet en de tijd op handmatig zetten." Dit is wat ik de eerste keer gedaan heb. Toen het probleem optrad ben ik juist automatisch gaan proberen. Dit helpt dus ook niet ...
HenkieZwenkie Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Geplaatst: 24 januari 2008 Ik heb je geantwoord Sjaak. Die naam klopt niet ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen