groeselt Geplaatst: 22 december 2007 Geplaatst: 22 december 2007 Ik heb een philips 5331 42 inch en een dreambox 7000 via scart aangesloten. Ik dacht tot ik wel de hd kanalen kon zien (natuurlijk niet in de goede kwaliteit, maar wel in beeld kreeg. Maar zie ze dus niet. heeft dit te maken met de scart aansluiting tot de dream niet digitaal doorstuurd of met iets anders?
Tonskidutch Geplaatst: 22 december 2007 Geplaatst: 22 december 2007 effe duidelijker graag, zonder off topic te gaan kan NOG niet met een dreambox men verwacht (en geen gezeur nu) dat een dm 8000 uitkomt die HD kan weergeven op een HD tv er zijn nu nog geen HD receivers in het programma van dream multimedia tv je kunt er van uitgaan dat de zenders wel ontvangen kunnen worden, maar daar er niet de juiste beeldverwerkende onderdelen en software op een dreambox t/m 7025 zit er geen zichtbaar beeld kan worden geleverd. cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
winwiz Geplaatst: 22 december 2007 Geplaatst: 22 december 2007 Het kan ook met de 7000 mits het geen S2 maar gewoon S is (DVB-S)in gewoon Mpg2. Je kunt dan streamen via het netwerk naar je PC en geeft het weer in 720 of 1080i resolutie. De computer sluit je via HDMI, DVI, of Component aan op je HdReady en je hebt HDTV op je HDReady tv. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen