Ga naar inhoud


[Kathrein UFS-910] settings is een puinhoop.


Adriano

Aanbevolen berichten

Ik ben even bezig geweest met het bijwerken van sat/trp gegevens van 23,5 oost. Inplaats van 99 tv zenders vindt ik nu 170 tv zenders! Wat me opvalt: dat er erg veel niet gebruikte en dubbele freqenties (1 Mhz verschil) in de settings voorkomen, met als gevolge lange scantijd en dubbele zenders. Alle settings handmatig wijzigen is erg veel werk. Is er niet een progje die de gevens van lyngsat kan halen, als xml wegschrijven, zodat je via de DVR manager kunt uploaden naar de kathrein?

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je bij de sat instellingen hem op universal staan ?

Ik heb geen problemen bij het scannen van zenders...

 

Misschien wat off-topic maar heeft iemand al eens de tijd genomen om een NL/BE kanalenlijstje te maken ?

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scannen is het probleem niet, de carrier.dat is een puinhoop.

 

Ik heb nu zelf een nieuwe aangemaakt en op 23,5 oost vind ik nu tijdens het scannen 243 TV zenders!

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze is alleen van 13E t/m 28E. Het lijkt me niet verstandig om alleen de carrier.dat te vervangen, dat geeft problemen. Ik ga een complete up to date satsetting maken, als die klaar is post ik die wel. Die hier als bijlage staat, zijn alleen de transpondersettings up to date, dan moet je zelf nog wel scannen.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dit programmaatje genereerd de standaard .dat files adh van Lynsat, satcodx, flysat, kingofsat of telesputnik. Werkt bij mij super.


Dit programmatje werkt niet voor de volle 100% goed. Je kunt de files niet meer gebruiken in de DVR manager, alleen in de SatChannelListEditer, die heeft helaas niet de zelfde mogelijkheden.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik uit een forum begreep (heb het vluchtig gelezen dus kan het verkeerd hebben) heeft dit iets te maken met de favorite groups.

 

Als je het xml bestand bewerkt wat wordt overgehaald (bestand schijn je te kunnen kopieren op het moment dat de foutmelding wordt weergegeven). Zou je het daarna wel moeten kunnen bewerken.

 

Weet alleen niet waar ik het precies had gelezen spinnes of ufs-910.de

 

Hier dus:

http://www.spinnes-board.de/vb/showpost.php?p=794894&postcount=38

 

Gr. Raymond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eens kijken of ik er wat meer info over kan vinden. Je kunt ook problemen terugkopppelen naar de maker van het progje. Als ik geen verdere info kan vinden, mail ik die wel even.

 

Ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat je de data transponders uit moet zetten, anders loopt de kathrein vast als die transponders in de carrier.dat staan.

 

Het lag niet aan het progje. Er zat een fout in de Satelliet benaming van 28E, er zat een & teken in, dat schijnt niet te mogen. Na vervangen door en kan ik de settings weer bewerken met de DVR-manager.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...