Ga naar inhoud

HP4550N kleuren laser met strepen in de print

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

toch maar eens doen dan wink.gif

Bedankt in ieder geval allemaal voor het meedenken

Greetz

Mr|Repel

There are 10 kinds of people in the world

Those who understand binairy and those who don't

Geplaatst:

Wellicht idee om bv de cyaan cartridge ter test te vervangen door een yellow? (ff tijdelijk omruilen!)

Als dan een blauwe pagina wel in de gele kleur goed afdrukt weet je dat je gerust kunt investeren in een cyaan cartridge.

Maar goed, testje valt en staat met feit of je geel in de revolverpositie van blauw kunt plaatsen en omgekeerd

Geplaatst:

Helaas, ik heb de hp2700cn en dat probleem ook gehad. De oorzaak is het onderdeel met het grote zilveren vel (de cassette met de opc-riem). Ik moest een uitdraai maken middels het menu en met die uitdraai konden ze zien hoeveel draaiuren de cassete met de opc-riem gemaakt had. Bij mij was dat niet zoveel en hoefde ik maar een klein bedrag te betalen voor zo een nieuw ding.

Geplaatst:

Helaas past dat niet frown.gif Dit heb ik al eerder geprobeerd ( en vergeten hier te melden :P )

Greetz

Mr|Repel

Geplaatst:
Citaat:
Helaas, ik heb de hp2700cn en dat probleem ook gehad. De oorzaak is het onderdeel met het grote zilveren vel (de cassette met de opc-riem). Ik moest een uitdraai maken middels het menu en met die uitdraai konden ze zien hoeveel draaiuren de cassete met de opc-riem gemaakt had. Bij mij was dat niet zoveel en hoefde ik maar een klein bedrag te betalen voor zo een nieuw ding.

Ik heb gisteren de hele printer uit elkaar gehad met reinigen, maar ben zo ver ik weet geen zilveren vel tegengekomen. Waar zou deze kunnen zitten ?

Greetz

Mr|Repel

Geplaatst:
Citaat:
ik heb de hp2700cn en dat probleem ook gehad

Juist... Ik heb nieuws voor je: je hebt een collectorsitem want HP heeft zulke printers niet. Brother wel smile.gif

Vandaar ook de andere benaming: opc-belt xyxthumbs.gif
Geplaatst:

dan blijft gelukkig alleen de blauwe toner cardridge over smile.gif

Greetz

Mr|Repel

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Misschien is het de aarding van de cartridge. Een defecte Power Supply zou op alles cratridges dit probleem geven, maar kijk even in de carrousel of de aarding van de cartridge wel goed verbinding maakt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen