theparasol Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 Citaat: ik zou eerst eens een andere cartridge proberen.. Maar dat had ik al gemeldt
mr|repel Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Geplaatst: 24 december 2007 toch maar eens doen dan Bedankt in ieder geval allemaal voor het meedenken Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
theparasol Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 Wellicht idee om bv de cyaan cartridge ter test te vervangen door een yellow? (ff tijdelijk omruilen!) Als dan een blauwe pagina wel in de gele kleur goed afdrukt weet je dat je gerust kunt investeren in een cyaan cartridge. Maar goed, testje valt en staat met feit of je geel in de revolverpositie van blauw kunt plaatsen en omgekeerd
Gast Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 Helaas, ik heb de hp2700cn en dat probleem ook gehad. De oorzaak is het onderdeel met het grote zilveren vel (de cassette met de opc-riem). Ik moest een uitdraai maken middels het menu en met die uitdraai konden ze zien hoeveel draaiuren de cassete met de opc-riem gemaakt had. Bij mij was dat niet zoveel en hoefde ik maar een klein bedrag te betalen voor zo een nieuw ding.
mr|repel Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Geplaatst: 25 december 2007 Helaas past dat niet Dit heb ik al eerder geprobeerd ( en vergeten hier te melden ) Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
mr|repel Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Geplaatst: 25 december 2007 Citaat: Helaas, ik heb de hp2700cn en dat probleem ook gehad. De oorzaak is het onderdeel met het grote zilveren vel (de cassette met de opc-riem). Ik moest een uitdraai maken middels het menu en met die uitdraai konden ze zien hoeveel draaiuren de cassete met de opc-riem gemaakt had. Bij mij was dat niet zoveel en hoefde ik maar een klein bedrag te betalen voor zo een nieuw ding. Ik heb gisteren de hele printer uit elkaar gehad met reinigen, maar ben zo ver ik weet geen zilveren vel tegengekomen. Waar zou deze kunnen zitten ? Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
theparasol Geplaatst: 26 december 2007 Geplaatst: 26 december 2007 Citaat: ik heb de hp2700cn en dat probleem ook gehad Juist... Ik heb nieuws voor je: je hebt een collectorsitem want HP heeft zulke printers niet. Brother wel Vandaar ook de andere benaming: opc-belt
mr|repel Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Geplaatst: 26 december 2007 dan blijft gelukkig alleen de blauwe toner cardridge over Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
DroomDoos Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 Misschien is het de aarding van de cartridge. Een defecte Power Supply zou op alles cratridges dit probleem geven, maar kijk even in de carrousel of de aarding van de cartridge wel goed verbinding maakt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen