Dirk009 Geplaatst: 22 december 2007 Geplaatst: 22 december 2007 Sinds enkele dagen is de kwaliteit van het signiaal duidelijk verbeterd... Is dit jullie ook opgevallen ? Aan welke bitrate zendt tv-vlaanderen uit ? Is dit te vergelijken met telenet digitaal ? DM800 - Tv-vlaanderen
Coliseo Geplaatst: 22 december 2007 Geplaatst: 22 december 2007 Ik zie geen bijzondere verbetering...
Dirk009 Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Geplaatst: 22 december 2007 Ik kende deze site niet. Is een goede informatiebron. Gaan ze de bitrate nog verhogen in de toekomst ? Ik zie dat er ook een groot verschil zit tussen de hd1 en h2/5 kanalen.(euro 1080) DM800 - Tv-vlaanderen
Coliseo Geplaatst: 22 december 2007 Geplaatst: 22 december 2007 Dirk009, Dit is vooral een kwestie van centen. Transponderruimte is zeer duur en indien men de bitrate beperkt houdt, kunnen er op een transponder méér zenders geplaatst worden. Commercieel dient men dus een evenwicht te vinden om binnen het voorziene budget een zo groot mogelijk aantal zenders aan te bieden tegen een aanvaardbare kwaliteit. Telenet zit volgens de publiciteit/pers een stuk hoger inzake bitrates voor enkele zenders, terwijl de overige het met een veel beperktere streaming zouden moeten stellen. Belgacom TV zou iedere zender van haar aanbod "afleveren" met een bitrate van ongeveer 3,5 Mbit/s.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen