freak Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 hoi ik heb hier een p4 3ghz 512mb winxp als ik er een ddr videokaart ingooi freezed hij of blijft hij herstarten ik heb een 2e ddr geprobeerd, met hetzelfde resultaat de kaarten werken 100% op een andere computer ik heb nog een hele oude videokaart liggen zo eentje met een aansluiting die onder de ddr sleuf zit zoals een netwerk kaart ofzo zodra ik die oude videokaart erin gooi start hij gewoon op, en werkt wel goed
jeevanhoof Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 hoi, Doe eerst eens een bios up-date. Waarschijnlijk lukt het dan wel. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 Ik denk dat je met een DDR videokaart een AGP videokaart bedoelt, en met zoeentje onder DDR een PCI? Klinkt als een voedingprobleem. Nieuwere videokaarten eten veel meer stroombeestjes
freak Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Geplaatst: 23 december 2007 hoi juist is volgens mij agp en pci ik heb een andere voeding geprobeerd en hij start weer op oude voeding maar weer geprobeerd en start nou ook weer op ik heb hardware sensor monitor geinstalleerd en de +12 volt gaat steeds het rood in en schommelt zo tussen 3.71v en 12.74v
theparasol Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 AGP/chipset drivers verversen / installeren. Daarnaast natuurlijk een passende psu plaatsen en niet 'een' andere voeding. Die kan nl ook wel niet genoeg extra amperes op 5V leiding geven neto zoals die er al inzat. (oorzaak: psu past qua techniek niet bij moderne componenten in systeem!) Daarnaast zijn er gewoon el cheapo mainboards die domweg niet met iedere agp kaart overweg kunnen. Heb ik al eens meegemaakt met ECS mainboards.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen