waveman Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 Hoe krijg ik een draadloze verbinding icoon in mijn netwerk te zien ? Als ik in mijn netwerkverbindingen kijk staat er alleen een 10/100 aansluiting vermeld, en mijn Linksys blijft op disabled staan, maar heeft wel spanning ! Ik gebruik xp pro mvg, waveman
rienk Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 heb je de software wel geinstaleert voor dat je de usb aan sluit? Rienk
waveman Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Geplaatst: 23 december 2007 Jazeker heb ik dat Rienk, dit staat in de gebruiks aanwijzing. Mijn eigen acces point ontvang ik nu dus niet, maar wel een paar keer (toen het werkte)div. andere niet beveiligde netwerken waar ik gewoon gebruik van kon maken, als ik dan m,n comp. uit zet en vervolgens aan zet doet niets het meer. Ik krijg dus niet m'n verbinding status te zien als ik naar mijn verbindingen ga. De driver 4.1 en 4.2 van Linksys heb ik al geprobeerd, en soms komt hij met "nieuwe sofware gevonden" en dan kan ik hem voor korte tijd gebruiken. Vreemd of niet ?
Thomas2000 Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 Gebruik je een tool van linksys of van windows? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
waveman Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Geplaatst: 23 december 2007 Alleen van Linksys,4.1 is van de install CD EN 4.2 is nieuwer, het vreemde is dat de ene keer geeft hij wel spanning aan de adapter en de andere keer niet, eerst lees ik dat dit aan 1.1 (usb) ligt dus naar 2.0 gegaan, maakt niets uit, alleen de melding dit apparaat kan sneller werken blijft nu uit. mvg...waveman
Thomas2000 Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 Staat ie bij eigenschappen van het apparaat in apparaatbeheer niet op de power save mode? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
waveman Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Geplaatst: 24 december 2007 Thomas, het hele apparaat komt niet voor bij apparaatbeheer laat staan dat ik er de eigenschappen van weet, en de software is wel geinstald! De netwerk adapters zeggen ook al niets, de USB controllers werken wel correct, dus ik weet het niet meer.
rienk Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 wat gebeurt er waneer je de usb met de pc verbind ? kun je zie dat die herkent wordt ? en anders de sofware er weer afhalen en nogmaals proberen door eerst de de usb op de pc aan te sluiten en dan wachten dat hij om de software vraagt dan software opnieuw laden (cd er in als het goed gaat gaat dit verder allemaal vanzelf)tja en dan zou hij het toch moeten doen waneer dit dan nog niet het geval is tja zo'n aparaatje wil ook wel eens niet goed uit de doos tevoorschijn komen dan terug er mee Rienk
Thomas2000 Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 Idd je kan beter niet met de originele software draaien. Die software er af keilen en opnieuw opstarten. Dan de nieuwe hardware installeren en netwerkzoeken. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
waveman Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Geplaatst: 24 december 2007 Als ik de comp. aanzet gebeurd er dit: 1.de Linksys adaptor led brand, dus krijgt spanning van de usb poort. 2.De apparaat status (rechts onderin) geeft grijs en disabled aan. 3.De achterstevoren install methode heeft dus ook niets opgeleverd. Misschien dat er een pre instelling in het main menu uitstaat? Sluit ik de kabel op de 2.0 poort aan gebeurt er helemaal niets, doe ik dit met de 1.1 poort dan staat er`dit apparaat wordt niet herkend`.....een zoektocht naar de Apstar(sat) is volgens mij makkelijker ! waveman
Thomas2000 Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 Ok duw em dan in de usb1.1 en ga naar apparaatbeheer kijk of daar een niet herkend apparaat staat en zoek er een stuurprogramma voor, die op de cd staat. Wat bedoel je met het main menu? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
waveman Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Geplaatst: 24 december 2007 Dank voor jullie hulp jongens.... Ik heb hem op 1.1 aangesloten en gekeken, géén geel vraagteken. Nergens in de hele lijst ! Maar wel op beide usb out's spanning. Met main menu bedoelde ik de Bios (kon er niet op komen)
waveman Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Geplaatst: 24 december 2007 Niet getreurd, we komen allemaal aan de beurd, ik breng hem Donderdag a.s. gewoon naar de FAQ. man en kijk wel wat hij zegt, fijne dagen allemaal !!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen