Ga naar inhoud


(TF 7710HDPVR) inlezen kanalen


vlaeken

Aanbevolen berichten

1--waneeer ik bv de kanalen van de astra 1 ingelezen heb op tuner 1 moet ik dat nog eens herhalen voor tuner 2

kan ik dan zelf beslissen als ik wil kijken via tuner 1 of tuner 2 dit is van belang wanneer ik bv op tuner 2 kijk en op tuner 1 een kanaal wil opnemen,

daar ik niet overal beschikt over dual lnb's en het op dit ogenblik nog niet mogelijk is een opname van een gecodeert kanaal op een deftige manier af te spelen

Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90

Rebox RE8500-Xtrent ET900

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
1--waneeer ik bv de kanalen van de astra 1 ingelezen heb op tuner 1 moet ik dat nog eens herhalen voor tuner 2
kan ik dan zelf beslissen als ik wil kijken via tuner 1 of tuner 2 dit is van belang wanneer ik bv op tuner 2 kijk en op tuner 1 een kanaal wil opnemen,
daar ik niet overal beschikt over dual lnb's en het op dit ogenblik nog niet mogelijk is een opname van een gecodeert kanaal op een deftige manier af te spelen

Nee, het opnieuw inlezen is niet nodig omdat je de ingelezen zenders via Menu - Installatie - Kanalen naar Tuner 2 kunt kopiëeren.
Je kunt daarna inderdaad beslissen via welke Tuner je wilt kijken, de toets OK - Rode toets herhaaldelijk indrukken.
Echter veel helpen doet dit nu nog niet omdat de TF7700 bij de start van een geprogrammaeerde opname toch van kanaal wisselt ongeacht op welke Tuner je staat.
Wat noem je een 'deftige' manier om af te spelen.
Volgens mij kun je nu gecodeerde opnames perfect afspelen.
Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij het afspelen van een opgenomen gecodeert kanaal krijg ik bestendig beeld stilstand en klank onderbreking

wat ik zojuist ook nog heb ondervonden dat er voordurend klank onderbreking is bij verschillende radio kanalen (rechtstreeks)

Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90

Rebox RE8500-Xtrent ET900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
bij het afspelen van een opgenomen gecodeert kanaal krijg ik bestendig beeld stilstand en klank onderbreking
wat ik zojuist ook nog heb ondervonden dat er voordurend klank onderbreking is bij verschillende radio kanalen (rechtstreeks)

Ok, dus dat bedoel je met een deftige manier van afspelen.
Dit klinkt naar de bekende bugs in de FW 7700.
Voordat iemand verder hierop antwoord zou kunnen geven is het handig om wat meer details te vermelden zoals het versienummer van de huidige FW en welke CAM en kaart je gebruikt.
Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch dat je eerst even moet wachten totdat de volgende upgrade voor de 7710 beschikbaar komt want het probleem met de weergave bij gebruik Aston 1.07 is bekend.

Overigens denk ik dat de volgende upgrade voor de 7710 gelijk zou kunnen zijn aan de eergisteren vrijgegeven upgrade voor de 7700 en daar was het probleem nog niet opgelost.

Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik denk toch dat je eerst even moet wachten totdat de volgende upgrade voor de 7710 beschikbaar komt want het probleem met de weergave bij gebruik Aston 1.07 is bekend.
Overigens denk ik dat de volgende upgrade voor de 7710 gelijk zou kunnen zijn aan de eergisteren vrijgegeven upgrade voor de 7700 en daar was het probleem nog niet opgelost.
Jürgen


ok zullen dan nog even wachten tot de volgende update

Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90

Rebox RE8500-Xtrent ET900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...