Ga naar inhoud


[TF7710HDPVR] Regelmatig melding HD error


Gast Jan Koi

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en heb een probleem met mijn Topfield TF 7710 HD PVR.

De harddisc geeft regelmatig een melding dat er een error aanwezig is. Soms kan er wel opgenomen worden, echter na verloop van tijd is de harddisc niet meer zichtbaar. Wanneer ik de ontvanger dan een langere tijd uitzet wordt de HD weer herkend. Van de dealer heb ik recent een nieuwe harddisc (Samsung 500Gb)ontvangen, echter deze geeft dezelfde error. Ik heb de nieuwe update van 18 december 2007 al ingeladen maar dit geeft geen verbetering. Zijn er mensen die deze problemen ook hebben(gehad)?

Graag zou ik advies willen hebben hoe dit opgelost kan worden.

 

Vriendelijke groeten,

Jan Koi

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dag Jan,

Welkom op het forum en veel leesplezier.

Ondanks het feit dat je niet precies opgeeft om welke exacte types HDD het hierbij gaat lijkt het mij dat het door jou geschetste probleem niet bij de geplaatste HDD zit maar in de HDD controler van de TF.

Topfield doet overigens op dit moment nogal wat moeilijk met de keuze HDD want volgens de Duitse Topfield site heeft TF alleen de DB35 range HDD`s van Seagate voor gebruik gecertificeert. Mocht je met een andere HDD bij TF aankloppen voor een eventuele garantieclaim zou je wel eens nul op het recest kunnen krijgen.

Ik gebruik overigens een 500Gb Samsung zonder problemen.

Jürgen

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...