Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Uit een oude Echostar DSB-9800 ontvanger heb ik hier nog een irdeto-module liggen die in het verleden een Amon 4.4 upgrade heeft gehad.

Kun je hier nog iets (meer) mee ?

In welke ontvangers past deze module nog meer dan uitsluitend in de Echostar DSB-9800 ?

Vriendelijke groeten,

MarcelJ.

Visiosat Bi-Satellite G4-quadro;

2xALPS-quad (A1,A3), 2xALPS-twin (A2,HB);

2xSpaun-411F, 1xSpaun-422F;

Topfield TF6000PVR,wlan,200 GB,Aston 1.07 (2.18);

Topfield TF5050CI,Matrix Reborn (Mrb 3.20).

Geplaatst:

Dat moet dus een CA module zijn. \Past in een oude Nokia 9200 en 9500. Ook in oude pace decoders moet hij passen. Maar als je geen irdeto kaart heb is het in princiepe waardeloos.

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

Season interface & software op de pc, levert nog leuk beeld op icm deze CA Module.

Martin

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

Je kan die ca module toch niet aan die season hangen,of zie ik wat over het hoofd.

Tis al een hele tijd geleden dat ik wat met een season deed hoor vandaar mijn vraag.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Ontvanger met CA module, in de kaartsleuf van de ontvanger de season interface.

Ik heb een Nokia dbox, daar gebruik ik de volgende programma's :

WCE (nu wat minder ondat het meeste niet meer verwerkt wordt door dit programma ivm coderings veranderingen.)

Cardclient (Camd3 client voor duitse en oostenrijkse zenders)

Irdeto client (voor mijn NL kaartje)

Ben nog zoekende naar een alles-in-een oplossing.

Martin

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

Ja op die manier.

Ik dacht dat je iets aan het doen was zonder otvanger,maar met die ca module.

Helmaal duidelijk.

Ik heb ook alles trouwens nog in huis maar sinds de dream nooit meer gebruikt,alleen de 9500 op de camping tezamen met digitenne.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen