Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op dit moment ondervind ik steeds meer last van "blokkerig" signaal op diverse kanalen op diverse satelieten. Zonder verder onderzoek te doen lijkt het probleem zich alleen voor te doen bij een zeer beperkt gedeelte van de kanalen.

Gezien het feit dat het meerdere satelieten betreft (23E, 19E en 13E) vertrouw ik mijn switch niet meer, ondanks het feit dat de meeste kanalen het "goed" doen. Ik heb de switch er nog niet uit gehaald, maar dat ga ik wel doen. Wat wel typisch is de hogere BER (error rate) ondanks een signaal van 78/65/(waar BER 0-300 is en per seconde fluctureerd).

Herkent iemand dit probleem ? EN wat was jou oplossing.

Mysat

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:

het lijkt erop dat je schotel niet meer 100% goed meer staat

gr.Vmax

Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1

Geplaatst:

Volgens mij hoor ik bij het groepje dat problemen heeft met Canaal Digitaal. Daar loopt al een draadje. Deze mag dus dicht ;-)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen