Unetwork Geplaatst: 25 december 2007 Geplaatst: 25 december 2007 zoals het onderwerp al zegt ziet het er naar uit dat streaming trager is geworden tussen de Dreambox 7020 en de PC's. Kan iemand vertellen welke setting te gebruiken, wellicht heeft iemand deze settings en via je browser dit even hier of via een PM plakken? De firmware is: SVN revision 3932 Alvast bedankt voor een snel streaming nieuwjaar Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
DRG Geplaatst: 25 december 2007 Geplaatst: 25 december 2007 dus de doorvoer is minder geworden nadat je een bepaalde firmware in de wrt hebt gezet ? je weet zeker dat je niet QOS ofzo hebt ingeschakeld, ik weet dat je per poort de doorvoer kan knijpen. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Unetwork Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Geplaatst: 26 december 2007 @DRG bedankt voor je tip ga even kijken Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Geplaatst: 26 december 2007 update QSOS staat uit maar stream is traag Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
theparasol Geplaatst: 26 december 2007 Geplaatst: 26 december 2007 Interferentie? Probeer eens een ander kanaal / antenne positie
Unetwork Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Geplaatst: 27 december 2007 gaat via een kabel Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
theparasol Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Citaat: update QSOS staat uit maar stream is traag Heb je QoS ook uitgezet op pc?
DRG Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 plaats voor de test eens dd-wrt in je router en test daar de doorvoer eens mee ? Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Unetwork Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Geplaatst: 27 december 2007 Citaat: plaats voor de test eens dd-wrt in je router en test daar de doorvoer eens mee ? dit snap ik ff niet hoe moet ik de router in de router plaatsen? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
DRG Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 dd-wrt is een firmware voor de wrt http://www.dd-wrt.com/dd-wrtv2/index.php Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Unetwork Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Geplaatst: 28 december 2007 ok dat bedoel ik dan ook want daar draai ik mee... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 Misschien heb je hier wat aan: http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Router_Slowdown
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen