Gast Geplaatst: 26 december 2007 Geplaatst: 26 december 2007 Hoi ik heb vandaag een motor op de schotel gemonteerd. Nu is het probleem dat ik op astra 23.5 wel signaal heb 72% en 85% dus meer dan genoeg maar als ik de kanaalzoeker aanzet dan vind hij er maar 2. En van de 43 transponders krijg ik maar op 4 stuks signaal. Op astra 19.2 en hotbird laad hij wel alle kanalen,wat doe ik fout of wat moet ik anders instellen? Als iemand me kan helpen met raad ben ik zeer erkentelijk. Alvast bedankt. Groetjes Ad. Spanje. [color:"red"]Onderwerp aangepast [/color]
Gast Geplaatst: 26 december 2007 Geplaatst: 26 december 2007 Waarschijnlijk kent je ontvanger niet alle frequenties van de Astra 23. Die kun je meestal handmatig invullen.
Gast Geplaatst: 26 december 2007 Geplaatst: 26 december 2007 Hoi PieterB. Als je de kanalen laat zoeken laat hij ook alle 43 transponders zien dus alle Horizontale en verticale met alle frequenties. Groetjes Ad.
Gast Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Hoi adenria! Voordat ik een antwoord kan geven, geef even door wat voor installatie(s) je hebt, wat voor rotor je hebt, je Lnbf, is het een single of een duo of een quad, had je die sat al voordat je een rotor er tussen had gezet? Ben je graag van dienst. Groetjes en alvast een gelukkig 2008! Tom.
_Bartje_ Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 72 Procent, met welke ontvanger is dit? op dreambox zou je minstens 90 moeten kunnen halen. Ik kreeg aan het begin ook maar enkele zenders was toen een kwestie van bijregelen.
Gast Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 je toestel eens een blindscan laten uitvoeren (indien mogelijk natuurlijk) grtz
Gast Geplaatst: 2 januari 2008 Geplaatst: 2 januari 2008 Ik zie Spanje staan in je tekst. Kan ik daar uit opmaken dat je in Spanje woont ? Als ik hier kijk dan zie ik dat lang niet alle transponders op Spanje gericht staan wellicht dat dat verklaart waarom.
Gast Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 misschien ook handig te weten dat een heleboel transponders in S-2 uitzenden en dus alleen te ontvangen zijn met een HD tuner.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen