Ga naar inhoud

[Pace Puma] Geen geluid Op dvd recorder Pioneer DVR-420H

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Pace Puma aan gesloten op een Pioneer DVD recorder DVR-420H maar ik kreeg nadat ik een dubbele LNB heb geplaatst geen geluid meer op de Duitse zenders

ARD en ZDF op de pioneer ook is het beeld schokkerig alles geprobeerd maar geen resultaat volgens mij staat alles op beide apparaten goed ingesteld want voorheen had ik ook geen last. Wel moest ik omdat ik op dezelfde zenders ook geen geluid had op de TV de Pace in het menu de Digitale audio uitgang op PCM zetten en niet op Dolby Digital dit in overleg met de leverancier Hoop dat iemand mij kan helpen

Sipke 41

Geplaatst:

Ik heb zelf het probleem op kunnen lossen Wat was het geval op de site van Bxxxxxk

stond dat ik de antenne configuratie van duo lnb 2xtwin lnb +2x ton burst in moest stellen dat heb ik toen gedaan met het gevolg dat DVD recorder het niet goed deed Maar na meer zoeken kwam ik er achter dat ik op 2x twin +2x diseqc2 in moest stellen en klaar was het .Maar nu heb ik nog een vraag misschien kan iemand die oplossen en wel de volgende wat is het verschil tussen deze beide instellingen want ik had een goed beeld op de TV alleen hij wou niet goed opnemen

Sipke41

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen