droompje Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 moet je zo'n ding afstellen. je meter start al met een uitslag van zo'n 70% Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Gast Uncle Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Ben hier nieuw, maar heb gisteren (12 april 2008) ook zo'n éh schotel? (een NEOVIA) gekocht en gemonteerd. Valt best mee. Vergelijkbaar met een 40 cm schotel, dus niet echt een top ontvangst. Moest schotel van de VVE verwijderen, heb ik dus?! Echter geen ontvangst van Astra 2 en 3 of Hotbird. Ben dus minimaal.
Ou-Tannu Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 hmm ik zat te denken aan een schotel plat leggen ( gewoon 50+ cm ) en daar een dome overheen maken in matplexiglas.. paar kleine ledjes er bij in.. en voila.. UFO LAMP! Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Coliseo Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Origineel bericht van: Ou-Tannu hmm ik zat te denken aan een schotel plat leggen ( gewoon 50+ cm ) en daar een dome overheen maken in matplexiglas.. paar kleine ledjes er bij in.. en voila.. UFO LAMP! En dan zenders ontvangen uit de melkweg...
Ou-Tannu Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Zou een leuke extra feature zijn dan own je heel wat bedrijven keihard natuurlijk en kan je een ongansgrote villa kopen waar je voor elk satalietje wat je kan vangen een 450cm kan neer zetten sorry ik draai door Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
sattv4iedereen Geplaatst: 20 april 2008 Geplaatst: 20 april 2008 Waar ik woon,waar schotel niet echt mag langs de voorkant,heb ik een installatie gezien van een schotel achter een venster.Echter denk ik dat het enkel glas is,en ik wijk waarschijnlijk van het onderwerp af.Aangezien het een drukke straat is,durf ik er geen foto van te nemen.Of eens proberen met de gsm,maar zal niet duidelijk zijn. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast De_Belg Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Bij een schotel achter een raam is deze zeker "enkel" verglast. Anders gaat het niet meer werken. Heb zulke installaties ook reeds gezien in Deurne en Uccle. Origineel bericht van: sattv4iedereen Waar ik woon,waar schotel niet echt mag langs de voorkant,heb ik een installatie gezien van een schotel achter een venster.Echter denk ik dat het enkel glas is,en ik wijk waarschijnlijk van het onderwerp af.Aangezien het een drukke straat is,durf ik er geen foto van te nemen.Of eens proberen met de gsm,maar zal niet duidelijk zijn.
SimonLeBon Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Schotels werken ook prima achter dubbel glas. Alleen wanneer er metaal op het glas gedampt is om de warmte te reflecteren, (bijv HR glas) zal een schotel vrijwel niet meer werken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen