vlaeken Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 het is mij niet mogelijk met mijn topfield 7710 pvr HD ontvanger de freq. 11642V-27500-2/3 van de astra2 (engelse kanalen) in te lezen,niet handmatig en ook niet automatische die zijn de kanalen van true movies en true movies2 dit is de freq. zoals ze in de lijsten van lynsat te zien zijn,al de andere leest hij wel, heeft iemand een oplossing ,alvast bedankt Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
WPW Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 Volle lijst? al met alfabetisch zoeken gekeken? als je deze TP kiest in channel search, manual, heb je dan signaal/kwaliteit? hiero 90%/78%. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
vlaeken Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Geplaatst: 28 december 2007 Citaat: Volle lijst? al met alfabetisch zoeken gekeken? als je deze TP kiest in channel search, manual, heb je dan signaal/kwaliteit? hiero 90%/78%. de ontvangst op de astra 2 is goed enkel wanneer ik manueel zoek valt de onderste groene lijn weg wanneer ik de freq.van de betrefende transponder instel de bovenste lijn blijft goed de ontvangst is zeker goed want waneer ik terug mijne oude ontvanger aansluit heb ik deze zenders wel Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
WPW Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 Kijk de LNB frequentie instellingen eens na/vergelijken met andere ontvanger. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen