Superdimi Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 Sinds een tijdje heb ik regelmatig dubbele knoppen in de taakbalk. Het is niet elke keer, maar regelmatig nadat ik mijn computer heb opgestart. Ik heb een voorbeeld als bijlage bijgesloten en de dubbele knoppen rood omcirkeld. Wat ik ook probeer met het bewerken van de taakbalk, de dubbele knoppen blijven. Is er iemand bekend met dit fenomeen ? Groeten, Superdimi Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
Poetsdoekje Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 Neen, ik gebruik Firefox, maar als je goed kijkt naast de tab, sat4all messageboard: bekijkt de lijst met forums, zit nog een andere tab verscholen, waarvan je nog maar een klein gedeelte van ziet, als je daar eens op klikt, zie je dan wederom sat4all? Zo ja dan wordt het misschien twee keer opgestart, zo nee, dan heb ik er geen antwoord op groet van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 Het lijkt mij meer dat er 2 toolbars ingesteld staan. Dit kun je checken door in de taakbalk op de rechtermuisknop te klikken en dan taakbalken (toolbars) te selecteren.
Superdimi Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Geplaatst: 29 december 2007 Hallo Poetsdoekje, In Explorer7 is deze tab altijd zichtbaar. Hierin kun je eventueel binnen de openstaande explorer een extra internet venster openenen. Dit heeft niets te maken met de dubbele knoppen op de taakbalk. Twee keer opgestarte toepassingen lijkt mij het ook niet omdat beide knoppen verdwijnen wanneer je explorer eenmalig afsluit. Tevens zouden de knoppen dan naast elkaar komen staan. Hummiesat, Rechtermuisknop op de taakbalk heb ik ook al geprobeert. Hier kun je veel instellen, maar dit helaas niet. Op dit moment is zijn de dubbele knoppen er weer niet. Ik heb nu een normaalscherm... (zie bijlage) Groeten, Superdimi Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 En je gebruikt ook geen virtuele desktops? Zomaar een wilde gok.
Superdimi Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Geplaatst: 3 januari 2008 Nee, ook niet, hummiesat. Het lijkt wel een of ander foutje van windowsxp... Ik had gehoopt dat hier prikkers waren die dit ook wel eens hebben. Maar kennelijk ben ik toch de enige. Groeten, Superdimi Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen