Ga naar inhoud

[TF4000PVR] start niet meer op en blijft hangen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo luitjes,

een TF4000PVR (de oude ja) van een kennis van me start sinds kort niet meer op. wanneer je hem wil inschakelen nadat de klok is verschenen blijft hij hangen op de loader versie (3.06). vreemde is dat in geheel koude toestand hij het wel even doet en dan na een paar minuten/seconden beeld op zwart valt en wedrom loaderversie in beeld verschijnt.

iemand een idee wat dit kan zijn?

Geplaatst:

Op een bepaald kanaal of overal? fabrieks reset geprobeert? als je op de nul drukt staat er iets in die lijst?

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

nee, het maakt niets uit vanuit welk kanaal. meestal kom je nog niet enes zo ver. vanmorgen nog even mee bezig geweest en toen heeft hij het zelfs een minuut of 5 gedaan. begint er op te lijken dat het met warmte te maken heeft. iemand ervaring met de voeding van deze machines?

o ja, ik heb er gelijk even nieuwe sw op gezet met fabrieksreset maar die hielp ook al niet.

en met 0 geeft hij ook niets aan. rara...

Geplaatst:

Krijg je wel een lijst met 0 ? of krijg je niks te zien met 0 ? als'ie ermee kapt waar is het dan erg warm (kap eraf stekker eruit en voelen)?

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

ik krijg helemaal niets bij het indrukken van de 0 toets.

hij is overal op zich wel warm dan. ik zat zelf te denken aan slechte elco's of zo. en wat is warm, ik bedoel daar mee als ie even aan staat. het is niet echt warmer als anders of zo.

ik had alles al af zitten sporen maar kom niet echt iemand tegen die dezelfde problemen heeft ondervonden of zo....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen