Ga naar inhoud

[VisionNet FCIS 7000 Combo ] Waar firmware te vinden.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer mijn VisionNet FCIS 7000 COMBO te updaten maar dit werkt niet,

ik kan nergens een goede firmware vinden, ik heb de bootloader geupdated zodat ik er upb firmware in kan hebben en heb 6.33 geprobeerd die voor combo was maar hij komt na GOOD nier verder met opstarten dan 6.33 in het schermpje.

Downgraden naar 2.63 ofzo werkt ook niet meer, weet iemand welke upb firmware

geschikt is voor de Combo of weet je hoe je de bootloader kunt downgraden?

Het probleem was dat er oude firmware in zat en de UHF frequenties niet gescand

konden worden.

Uiteraard begrijp ik dat er met de niet officiele firmware ook andere dingen mogelijk zijn,

dus een link per pm naar firmware is aan te raden, of je moet al officiele firmware hebben.

Pluk een roos, die is rood.

Geplaatst:

Heb ook zo een apparaat. Domweg gekocht omdat het op dat moment één van de weinige combo ontvangers op de markt was. In het begin was er redelijk wat te vinden voor dit apparaat. Tot ongeveer een jaar geleden. Nu is er echt niets meer voor. Ook geen enkele firmware support van de fabrikant zelf. Dus ben ik blijven zitten op versie 2.75s. Ik heb ook nog een iets recentere update 2.78, maar dat maakt van ingebouwde SUPERCAM dan weer een alleslezer.

Ik kan je die versie wel toesturen, alleen zal je er nu niet veel aan hebben. Zoek ook een keer op Mvisionreceiver. Dit blijken namelijk grotendeels dezelfde ontvangers te zijn. Al willen ze dat Mvision zelf niet geweten hebben. Lees ook goed de handleiding door van de upgrade tool die je gebruikt. Voor zo ver ik me herinner is GOOD wel OK. Wil zeggen dat het flashen goed is gegaan. Dat de DVB-T kanaallijst er niet in zit heeft meer te maken met de kanaallijst zelf. Hopelijk heb je een back-up van je aller eerste kanaallijst. Het is me al opgevallen dta het altijd beter is om kanaalijsten te editten met de ingebouwde editor. De progjes die daarvoor in omloop zijn zijn specifiek voor de Mvision en schrijven de data verkeerd weg. Vooral de DVB-T kanalen zijn dan foetsie.

ontvangers: Dreambox 7000 - Dreambox 8000 (openPLi)

schotels: 1m draaibaar - Visiosat G4+1:(19E/13E/1E/5E/5W) - 54cm:(10E) - 60cm:(23E/28E)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen