AA3 Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 had Alborlands er op gezet, maar kan er niet mee overweg ben een leek met restore files weer terug gezet naar 1.04 nu start mijn box niet meer op zonder serial kabel en PC kan wel een ip adres vinden 192.168.1.100 wie kan mij helpen
Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 Zoiets heeft mij ook een keer tot wanhoop gebracht. Ik had -na wat prutsen met een laptop- alleen nog een seriële kabel aan de ontvanger. Dus kabel in de ontvanger maar los van de pc. De 910 weigert dan op te starten! Kabel helemaal weg en 't werkte weer. Ik snap er geen bal van hoe een aan 1 kant niet aangesloten kabel dit kon veroorzaken, maar goed. Is dit niet wat jij ook hebt?
AA3 Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Geplaatst: 29 december 2007 bedankt kabel uit mijn box gehaald, en start weer normaal op
Gast Geplaatst: 30 december 2007 Geplaatst: 30 december 2007 Idem hier, laat de seriële kabel niet in de box steken!!! Dit is een belangrijk weetje.
AA3 Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Geplaatst: 30 december 2007 daar ben ik inmiddels achter gekomen via deze site bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen