Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 heb via flashtools de 400 via usb een nieuwe firm geladen (gemini 4.20) maar box blijft vast staan in (selecteer taal) menu ? begrijp dat er een flash erase nodig is. maar hoe moet ik deze uitvoeren? iets met pijltje naar rechts of links ? wie kan mij het vertellen.
Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 kun je dan niet gewoon verder gaan dan en ik weet niet of je de juiste bedining gebruikt ivm dat dit een inigma image is en dus geen standaard image daardoor werkt de ab ook anders he.
Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 ja okay maar de ok knop is dan toch hetzelfde en op de relook zit ook een ok knop. hij blijft vast zitten in het menu voor taal eng/duits/frans kan wel via dcc in de root komen. mischien kan ik daar iets aanpassen?
Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 heb nu met opstarten pijl naar rechts ingedrukt dan komt er na een tydje een menu,waar je div merken/type kan kiezen heb hier voor dreambox 7000 gekozen. nu kom ik wel verder,maar blijft hij in "loading enigma" hangen ? moet ik hier mischien een ander type kiezen?
Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 heb het nognaals gedaan (dreambox 7000) en nu werkt tie wel. dus hoop dat het goed is zo.
Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 hij draaid nu op cccamd en interne share. heb alleen geen display op de decoder? verder stabiel tot nu.
Molekamp Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 Na flashen, de eerste keer bij opstarten de rechter pijltjes toets op de receiver ingedrukt houden en dan zoals je zelf al beschreef db 7000 kiezen. Groeten.
robbedoeske Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 De 400 werkt mijns inziens het beste met abcom,alleen de 2e tuner werkt natuurlijk niet maar voor de rest wordt alle hardware ondersteund;)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen