Ga naar inhoud


sitcom 300N ip conflict


Gast

Aanbevolen berichten


Citaat:
Geen last van hier met de 300n, errruggg lange key, aes en 11 andere AP's om me heen en blaas ze allemaal deruit op volle N snelheid, de buurman heeft vorige week nog geklaagt dus het werkt goed.


Ronduit a-sociaal en je lijkt het nog mooi te vinden ook.

Het is een vrije band dus je mag doen wat je wilt, echter als ik jouw buur was dan ging jouw ap wel onderuit. pak zo een fijne videozender, plak er een richtantenne op en dan blaas ik jouw wlan lekker plat. Verander je van kanaal regel ik de zaak weer daar op af.
Eens zien of je dan eens leert hoe is het om last te hebben van een ander.

Credo is wel weer dat de N-standaard de nekslag voor de 2,4 Ghz band zal leveren. Zeker voor rijtjeshuis bewoners die maar wat aanklooien en onderling geen afspraken (kunnen) maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een ding wat gek is als ik door de tuin loop zo 200 meter verder heb ik een volle bak signaal maar als ik dan weer inlog op min wifi klap die van 100% terug naar 10%

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het probleem onterecht in je AP zoekt.

Probeer een recentere wlan driver op je laptop te installeren. Kleine wep-key werkt bij jou nl wel, geen WPA aanverwante coderingen en signaalmeting is ook flink in de war. Allemaal aanwijzigen dat die wlan driver hoognodig vervangen moet worden.

 

Welke wlan adapter zit er in? wellicht dat ik dan een directe link naar laatste driver kan posten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...