Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 Vraagje, Hoe krijg ik mijn mastera gemount in Ubuntu server 7.04. Zodat ik verder kan....
DRG Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 mounten ? je kan je mastera gewoon aansturen via een serieele poort.. met newcs bijvoorbeeld is het <node>/dev/ttyS0</node> Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 maar de mastera moet dan wel een actieve hardware zijn om deze te kunnen gebruiken. Moet er niet een regel staan in etc/fstab?? Zoals bij een cdrom of floppy
DRG Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 nee je serieele poort moet actief zijn om hem te gebruiken Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
pilotbabo Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Ik heb een vraag en wil niet met nieuwe topic beginen. Kan ik mijn Mastera 3 automatisch in Mode 1 laten starten (Phoenix 3.58 Mhz dus)? Hij start automatsich in mode 0 (Phoenix 6 Mhz).
Ron Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Nee, dat kan de mastera niet. Een MasterCRD weer wel. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen