Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 ik ben nieuw op dit forum, maar lees regelmatig mee. Ik heb nu een vraag over mijn opstelling. Ik heb mijn Inverto aangesloten met 2 cai-kabels vanuit de schotel (dus geen unicable). Ik heb mijn slaapkamer TV aangesloten via de RF uitgang (ik kijk dus hetzelfde beeld wat ik in de woonkamer zie (aangezien we nog geen kinderen hebben die allemaal iets anders willen zien, is dit een oplossing). Ik heb de CAI kabel die standaard vanuit de meterkast (normaliter van het CAI aansluitpunt naar je wandcontactdoos in de woonkamer) nú in de omgekeerde volgorde voor het RF signaal gebruikt. In de meterkast is deze kabel verbonden met de kabel die naar de slaapkamer loopt. Maar nu het volgende. Ik heb een niet optimaal beeld in de slaapkamer. Ik wil dit oplossen met een antenneversterker tussen de kabels in de meterkast te plaatsen. Zo gezegd zo gedaan. Alleen wanneer ik de versterker er tussen plaats, heb ik geen beeld (alleen maar sneeuw) en wanneer ik de versterker eruit haal, heb ik m'n oude beeld weer. Mijn vraag is dan ook, is het uberhaupt mogelijk om een versterker "toe te voegen" aan het RF signaal wat vanuit de inverto komt? Graag jullie hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen