Ga naar inhoud


[Strong 8000] Nieuwe settingslist V2 voor str8000


Gast

Aanbevolen berichten

Had even niets te doen :-)

 

Dus is er weer een nieuwe Settingslist v2 voor de oude strong 8000 (Astra/Hotbird).

Deze lijst is niet ASW , dit omdat je dit nu zelf kan aanpassen met de reciever (Menu2).

 

wat is er veranderd:

1 Complete Astra Pakket gesorteerd volgorde Lynsat. (op het nl pakket na)

2 Interactieve zenders toegevoegd. (Astra)

2 FTA lijst beter uitgezocht (Astra)

3 Multichoice (theme radio zenders) toegevoegd.

4 Astra Radiozenders toegevoegd (Astra)

 

Ik heb gemerkt dat het voorkomt dat deze settingslist niet goed werkt op een andere reciever, dit kan te maken hebben met de evt afwijking van je LNB.

De oplossing is simpel, zelf je lijst uitlezen en evt sorteren. :-)

download op a.hofman.myweb.nl zonder www ervoor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er echt geen mogelijkheid om die lijst in een 8100 in te lezen?

Domme vraag misschien, maar waar zit het verschil eigenlijk in, het is tenslotte maar een lijst met wat gegevens die beide nodig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lukt niet er worden andere adressen gebruikt..

grts Merlin

er is iemand mee bezig heb ik begrepen.. maar ik heb er verder niets meer van gehoord.

grts Merlin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Misschien is er ook nog iemand anders mee bezig, maar ik in ieder geval ook.

 

Het is al gelukt om de lijst van Merlin om te zetten naar een lijst voor de 8100.

 

Enige probleem dat ik nog heb is het feit dat het switchen m.b.v. diseqc niet goed gaat. Als er niet geswitched hoeft te worden (kanaal A) gaat het goed, programma's op kanaal B komen niet door.

 

Als ik er uit ben kun je er op rekenen dat het converteer progje in de upload komt. Misschien is het handig als ik de huidige settings voor de 8100 online zet, ook al heb ik nog een probleem met diseqc.

 

Groeten, Michel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou je mijn die settingslijst kunnen mailen?

dan plaats ik hem dirct op de home peetsj..

ook al is het alleen al Astra.

ahofman@ahofman.myweb.nl

grts Merlin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Settingslist V 2.1 ivm aanpassingen premiere is weer te downloaden op.

ahofman.myweb.nl

 

grts Merlin

ps ook het nl pakket opnieuw ingelezen ivm kleine veranderingen bij C+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Het conversieprogramma voor 8000 -> 8100 is klaar. Vandaag heb ik de laatste bugs eruit gehaald (zie eerdere post), maar ben nog niet in staat om het resultaat daadwerkelijk in de decoder te testen.

 

Vanavond zal ik de geconverteerde lijst (op basis van Merlin's 2.1) in mijn 8100 flashen. Als dan alles goed is, post ik hem in up/down.

 

@Merlin, als je hem nog steeds wilt hosten op je site, zal ik hem direct mailen als ik hem getest heb. Ongetest lijkt me een beetje gevaarlijk...

 

Groeten, Michel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Settingslijst voor 8100 op basis van 2.1 van Merlin is klaar en getest op mijn 8100.

 

Aangezien up/down-load het niet doet mail ik hem naar Merlin voor plaatsing op zijn webpagina.

 

Ik zal nog proberen hem bij duckfiles te dumpen.

 

Groeten, Michel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Settingslist V2.3 is inmiddels ook uit ik had wat fouten gemaakt met het copieren en plakken vanuit meerdere ed8000 schermen ... dat kan dus niet jammer vandaar die bugs..

 

de v 2.3 daarin zitten nog geen radio zenders (NL pakket wel) premiere is nu ook weer geplaatst, ik hoop dat ze nu goed werken ik heb ze niet kunnen testen maar zoals ze er nu instaan heeft mijn reciever ze ook uitgelezen dus in zouden ze moeten werken zoniet dan wordt het wat lastiger.

ik hoor het wel van jullie

ohja en er is nu ook een 8100 settingslist te downloaden thanx to Michel voor het converteren.

link bij de links sectie of hieronder

 

ahofman.myweb.nl

 

grts Merlin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie het intereseert, er is een spaanse editor die werkt voor zowel 8100 als 8000.

Je kan er de gescande lijst mee uit je strong halen, editeren en terugplaatsen.

editor hier te downloaden

Bij mij wou het niet helemaal starten bij gebrek aan een ocx file. Indien nodig, deze in de windows/system directory plaatsen.

Voor dezen die ermee aan de slag willen, succ6

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paul

 

Is die editor ook in staat te converteren tussen 8000 en 8100? Ik heb het niet kunnen vinden...

 

@8100 eigenaars

 

De settingslist van Merlin v2.3 staat geconverteerd voor de 8100 in up/download.

 

Michel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...