Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi heren

heb debian etch op men laptop bij het instaleren had ik geen netwerk geconfigureerd omdat die men wireless niet ondersteunde

nu naturlijk weer wel na dat dbox2boj me geholpen heeft met ndiswapper te instaleren

maar de probleem ligt hier als ik apt-get gebruik nu vraagt die telkens om de install cd er in te zetten voo het install van enderwelke bijomende soft ik wil bij instaleren

wat kan ik nu doen om dat weg te laten ?? of gaat dat niet bij debian ?

Geplaatst:

/etc/apt/sources.list aanpassen met de internet addressen van je source trees...

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

ja gedaan en ik krijg nu niets anders als foutmeldingen

- Official amd64 DVD Binary-1 20070819-12:16] etch/contrib Packages (/var/lib/apt/lists/Debian%20GNU_Linux%204.0%20r1%20%5fEtch%5f%20-%20Official%20amd64%20DVD%20Binary-1%2020070819-12:16_dists_etch_contrib_binary-amd64_Packages) niet opvragen - stat (2 Onbekend bestand of map)

W: Kon de status van de bronpakketlijst <a href="cdrom://[Debian" target="_blank">cdrom://[Debian</a> GNU/Linux 4.0 r1 _Etch_ - Official amd64 DVD Binary-1 20070819-12:16] etch/main Packages (/var/lib/apt/lists/Debian%20GNU_Linux%204.0%20r1%20%5fEtch%5f%20-%20Official%20amd64%20DVD%20Binary-1%2020070819-12:16_dists_etch_main_binary-amd64_Packages) niet opvragen - stat (2 Onbekend bestand of map)

W: U kunt misschien 'apt-get update' uitvoeren om deze problemen te verhelpen

E: Ophalen van sommige indexbestanden is mislukt, deze zijn of genegeerd, of er zijn oudere versies van gebruikt.

debian:/home/djin#

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen