Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1-wanneer ik mijn timer instel met opnemen op af word er verondersteld dat de ontvanger aan gaat maar niet opneemt zo kan je vidio of dvd recorder die verbonden is met scart uitgang doen opnemen , (indien hij sycron rec ondersteunt) dit werk bij mij niet

ik veronderstelt dat het 12 volt signaal niet naar de scart uitgang word gestuurt,

2-wanneer ik naar de radio kanalen luister en ik gebruik de spdif uitgang naar de versterker is de klank niet bruikbaar ttz continu onderbrekingen,terwijl ik tv kijk de klank met de spdif uitgang over de zelfde versterker wel goed is

3-gewoon opnemen van een betaalde zender luk wel indien ik de smartcard tijdens het opnemen verwijdert, dan kan ik bij weergave met de betaalkaart goed bekijken,maar copier ik achterna het programma zo ik terug kan kijken zonder kaart dan treed het probleem klank en beeld onderbreking op

neem ik echter op met de betrevende betaalkaart in de ontvanger dan krijg ik bij weergave beeld en klank stilstand

-volgens topfield kan je wanneer je naar een programma kijkt direct opnemen (vb op tuner1) je mag dan veranderen naar tuner 2 en kijken naar een ander kanaal de rec moet verderopnemen op tuner 1 ,dat werkt mijn inziens niet je krijgt bij weergave gans de tijd een beeld stilstand

zijn er mensen die deze problemen uitgeprobeert hebben met het zelfde resultaat

Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90

Rebox RE8500-Xtrent ET900

Geplaatst:
Citaat:
1-wanneer ik mijn timer instel met opnemen op af word er verondersteld dat de ontvanger aan gaat maar niet opneemt zo kan je vidio of dvd recorder die verbonden is met scart uitgang doen opnemen , (indien hij sycron rec ondersteunt) dit werk bij mij niet
ik veronderstelt dat het 12 volt signaal niet naar de scart uitgang word gestuurt,
2-wanneer ik naar de radio kanalen luister en ik gebruik de spdif uitgang naar de versterker is de klank niet bruikbaar ttz continu onderbrekingen,terwijl ik tv kijk de klank met de spdif uitgang over de zelfde versterker wel goed is
3-gewoon opnemen van een betaalde zender luk wel indien ik de smartcard tijdens het opnemen verwijdert, dan kan ik bij weergave met de betaalkaart goed bekijken,maar copier ik achterna het programma zo ik terug kan kijken zonder kaart dan treed het probleem klank en beeld onderbreking op
neem ik echter op met de betrevende betaalkaart in de ontvanger dan krijg ik bij weergave beeld en klank stilstand
-volgens topfield kan je wanneer je naar een programma kijkt direct opnemen (vb op tuner1) je mag dan veranderen naar tuner 2 en kijken naar een ander kanaal de rec moet verderopnemen op tuner 1 ,dat werkt mijn inziens niet je krijgt bij weergave gans de tijd een beeld stilstand
zijn er mensen die deze problemen uitgeprobeert hebben met het zelfde resultaat

Vlaeken,

Wat jouw punt 2 betreft heb ik dat ook en al in het begin een keer in het forum gezet. Geeft niet. Ik heb de ervaring dat het ca. 1,5 minuut duurt en dan werkt het geluid wel goed. Ook heb ik al een keer gemerkt dat het geluid van de radio wel goed opgenomen wordt, terwijl je het dus de eerste 1,5 minuut via de speakers hoort stotteren als een gek.

Wat punt 3 betreft hoef je van een opname van een gecodeerde zender geen gedecodeerde copie te maken. Indien je 1 zender opneemt, wordt hij ongecodeerd op de schijf gezet. Bij 2 gelijktijdige opnamen van gecodeerde zenders is de eerste ongecodeerd, maar moet je de 2e opname inderdaad decoderen. Als je hem langer bewaart dan het einde van de volgende maand tenminste. Staat overigens ook al beschreven in een van deze threads.

Groeten, Alfons

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen