maveric Geplaatst: 30 december 2007 Geplaatst: 30 december 2007 Hoi, Ik heb mijn computer geformateerd en XP en SP2 opnieuw geinstalleerd. Het probleem is dat ik een batterij updates binnen krijg die niet geinstalleerd kunnen worden? Ook bv adware kan ik nu niet installeren ik krijg dan de melding "is geen geldige win32-toepassing" Mijn virusscanner meld niks. groetjes
Ome Merde Geplaatst: 30 december 2007 Geplaatst: 30 december 2007 klik hier eens merDe deze ruimte is te huur
maveric Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Geplaatst: 30 december 2007 merci merci merci merci merci stap 1 was de oplossing ik weet niet wat ik heb moeten doen???? maar ik krijg nu 86 updates binnen
Poetsdoekje Geplaatst: 30 december 2007 Geplaatst: 30 december 2007 Citaat: maar ik krijg nu 86 updates binnen Is natuurlijk logisch, tussen het uitbrengen van het z.g. Service Pack en de huidige datum ligt nogal enige tijd verscholen en er is in die tussentijd nogal wat gebeurd met name de lekke gaatjes die XP had en die in die tussenliggende tijd allemaal gedicht moesten worden, uiteraard zijn er ook diverse verbeteringen aangebracht suc6 en de groet'n van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen