Gast Geplaatst: 30 december 2007 Geplaatst: 30 december 2007 Ik heb sinds 2 weken een samsung lcd-tv le32r81. Ik heb hierop aangesloten een Philips 7072. Nu is het probleem dat het beeld bij snelle camerabewegingen blokkerig wordt. De 7072 is aangesloten op een hd recorder en die is aan gesloten op de tv. Dit alles via vergulde scartkabels(MQ),scartkabels zitten goed bevestigt. Ik heb de 7072 ook al rechtstreeks op de tv aangesloten, maar dit gaf weinig verbetering. Ook heb ik de beeldverbeteraars van de tv uit gezet en de 7072 op RGB-signaal (zonder succes) Hoe is dit te verhelpen? Dan heb ik nog een vraag: In de loop van volgend jaar wil ik een sat.ontvanger met HD tussen de 300 en 400 euro. Moet ik dan een ontvanger nemen het hdmi-aansluiting of maakt dit niks uit voor de beeldkwaliteit.
Gast Geplaatst: 2 januari 2008 Geplaatst: 2 januari 2008 Heeft niemand dit probleem met een andere setup. Lijkt me sterk dat ik de enige ben.
qompaqniet Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Hier een 6073 en een Panasonic LCD tv. Soms blokkerige beelden, maar dat is bijna zo niet altijd met oude series of films. Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm TriaxSamsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)
Johan_S Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 Blokkerig beeld kan ook voorkomen als de schotel niet helemaal goed is uitgericht. Heb je wel voldoende signaal?
qompaqniet Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 Meer dan voldoen signaal, op de ontvanger groene balk bijna 5 Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm TriaxSamsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)
Gast Geplaatst: 10 januari 2008 Geplaatst: 10 januari 2008 Het beeld is nu perfect. Het lijkt wel of de tv eerst moest inbranden ofzo. Wat betreft de 2e vraag : wat is een goede ontvanger met harde schijf en hdmi aansluiting? gelieve geen ci-slot
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen