wests02 Geplaatst: 30 december 2007 Geplaatst: 30 december 2007 Hallo, Ik kan sinds gisteren de gecodeerde kanalen niet meer bekijken. Resetten wil normaal wel eens helpen maar dat werke niet meer. Ik heb op het forum gekeken en daarna op mijn Inverto de nieuwste update (072 welke de 040 vervangt) geinstalleerd. Her-registratie en opnieuw alles laden via CD mocht niet baten. Harde reset en standbyknop inhouden heb ik ook al geprobeerd, gevolgd door het apparaat te zetten in de fabrieksinstellingen (alleen instellingen). Harde reset zonder kaart en daarna CD kaart er weer insteken werkt ook niet. FTA kanalen radio en TV ontvangen wel goed. CD adviseert naar de dealer te gaan met het apparaat en de CD card. By the way.. de gecodeerde programma's die op mijn harde schijf staan speelt hij ook niet meer af. De gedecodeerde wel. Iemand nog een altenatief voor de feestdagen? Ik mis m'n tv programma's. M vr gr Ties Inverto IDL 7000S CI 80GB Triax TDS 64cm Matrix reborn UniCable Inverto Quad LNB Abonnement CD t/m mei 2008
wests02 Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Geplaatst: 30 december 2007 Soortgelijk bericht: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1487440
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 30 december 2007 Geplaatst: 30 december 2007 Kijk eens op/in je CD-kaart welke rechten er opgenomen zijn en tot welke datum. Dus via (even uit mijn hoofd) Menu -> Common Interface -> Instellingen -> CANAL DIGITAAL -> Raadplegen rechten (of iets van die aard, moet je zelf maar even het juiste pad uitvogelen). Hier kan je dus zien of je nog rechten hebt om de gecodeerde zender te bekijken. Code 2-4 staat b.v. voor het basispakket en de datum geeft aan tot wanneer dit geldig is. Bij mij staat momenteel de datum op 31 januari 2008.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 30 december 2007 Geplaatst: 30 december 2007 Als, zoals in het bericht waarheen je linkte, de CAM helemaal niet gezien wordt dan heb je een probleem, dan zal je toch een andere moeten proberen.
wests02 Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Geplaatst: 30 december 2007 Hij geeft aan: Common interface 1: CI leeg 2: CI leeg 3: Instellingen 4: Terug CAM en CD card zitten er wel in!
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 30 december 2007 Geplaatst: 30 december 2007 Als je de CAM in een ander slot plaatst maakt dat dan nog iets uit? Als de Inverto de CAM in het geheel niet ziet dan ligt het probleem denk ik toch echt aan de CAM, daar helpt geen firmware update van de Inverto tegen. Probeer eens een andere CAM te lenen, als die wel gezien wordt en werkt dan weet je dat in ieder geval je CI sloten werken op de Inverto.
wests02 Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Geplaatst: 30 december 2007 Bedankt voor je antwoord. Andere slot wordt de CAM ook niet in gezien. Ik heb de CAM sinds juni 2007 dus ik zal de verkoper (goede sat installateur) eens vragen of die me kan helpen. Ik ben ondertussen wel weer wat wijzer geworden en heb in ieder geval alvast een nieuwe firmware. Ik laat het nog wel weten. DVD-tje huren dan maar voor vanavond ipv TV
wests02 Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Geplaatst: 31 december 2007 Probleem opgelost! CAM was stuk. Onder garantie vervangend exemplaar ontvangen van sat installateur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen