Ga naar inhoud


Nieuwe kanalen erbij bij Casema per 09/01/08


Gast Piet

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: JeWeetWelWie
Ik heb hier de lijst. Voor de multikabel gebruikers zijn er wel een paar zenders verdwenen. Bijvoorbeeld Bloomberg, MTV Base etc.

Eeehhh, hoe kunnen we tegenwoodig bijlagen toevoegen???


HHmmm... ik zie het ook ff niet en zal het met de andere mods bespreken.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb alleen een probleempje met zappen (gebruik een Keywelt Image met MGCamd 1.50). Wanneer ik naar een zender bijvoorbeeld Tele2 Voetbal zap, dan duurt het een poosje voordat ik beeld heb. Ik heb mijn NewCS log bekenen (draait op een andere DBOX) en ik heb wel 4 pulsen OK gehad, maar nog steeds geen beeld.

 

En opeens is er wel beeld en dan blijft er ook beeld. Wat is hier de oorzaak van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik snap ook niet wat er aan de hand is. Ik was Holland Doc gewoon een week kwijt, en mijn broer kan al 2 weken geen Nederland 1 meer zien. Beeld blijft gewoon zwart. Hij heeft al een paar keer opnieuw gescand en de box gereset, maar niets. En ik heb 'm wél.

 

Ik merk dat het bij Casema vaak nog lang narommelt als er weer groot onderhoud is geweest. Zogenaamd weten ze dan van niets, maar ineens werkt het dan weer. Ik heb overigens ook een aantal zenders zonder EPG. Dat is blijkbaar ook teveel moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk dat het bij Casema vaak nog lang narommelt als er weer groot onderhoud is geweest. Zogenaamd weten ze dan van niets, maar ineens werkt het dan weer. Ik heb overigens ook een aantal zenders zonder EPG. Dat is blijkbaar ook teveel moeite.

 

Wel apart dat in het andere forum de kijkers /schrijvers allemaal spreken over een vlekkeloze overgang in de nacht van 8 op 9 januari.... Met wat voor ontvanger kijk je naar Casema/Digitaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JeWeetWelWie
@Bosi: Het kan ook een kwestie van geduld zijn. Wanneer ik bijvoorbeeld naar Tele2 wil kijken, dan duurt het wel een seconde of 50 voordat hij aan de gang is. Er zijn dan al een paar (OK) pulsen van NewCS naar mijn DBOXje gezonden.


Hmm zo lang heb ik niet gewacht. Ik zal mijn dbox vanavond eens wat langer op ned 1 laten staan. Wel vreemd is het dat niet iedereen last heeft van dit probleem op dezelfde kanalen. Bij mij werkt tele2 wel gewoon goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hvb76
Wel apart dat in het andere forum de kijkers /schrijvers allemaal spreken over een vlekkeloze overgang in de nacht van 8 op 9 januari.... Met wat voor ontvanger kijk je naar Casema/Digitaal?

Niet bij iedereen (zie hierboven). Het kan ook gewoon aan de regio liggen.

Ik kijk met een 7025 en de kaart zit in een Newcs servertje in de gangkast. Ik heb nog een paar dream/dboxen maar die 7025 is de hoofdontvanger. Ik heb momenteel alle zenders weer, maar nog wel een paar zonder EPG (MTV dacht ik zo uit het hoofd).
Een paar maanden geleden was er ook een of andere upgrade en toen hebben ze een week of 2 gedonderd met de EPG. Die deed het wel/niet/half. Ik had niets verandert (kun je ook niets aan instellen). En ineens werkte het weer...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...