robtopf Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Ik ben nog steeds een voorzichtiger beginner in Topfield satellietontvangst en heb reeds uitstekende adviezen via dit forum mogen ontvangen, waarvoor dank ! Mijn huidige problemen liggen bij het updaten van de firmware. Ik probeer al enige weken OTA de laatste firmware van de Korea site binnen te halen zonder resultaat. Dus heb ik mij verdiept in het updaten via USB en kom met de volgende vragen: 1- Wat is het veiligste loadprogramma; ik zie TFDN_USB.exe, Altair.exe, Vega.exe, Topset, en setedit. 2- Mijn huidige firmware is TF-NPC 5.12.12 van Oct. 05 2006. Bevat de laatste update van 2007-10-17 ook de elementen van de tussenliggende updates van 2006 en 2007 ? of moet ik de eerdere updates eveneens downloaden? BVD..rob de mare.. Technidsat Digit ISIO STC 4K UHD 2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.
MegaTronics Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Ik zelf gebruik altijd de TFDN_USB voor het updaten van de firmware. Als je daarmee de laatste firmware in je Topfield zet ben je weer helemaal bij. TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
Wybo Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Citaat: Wat is het veiligste loadprogramma; ik zie TFDN_USB.exe, Altair.exe, Vega.exe, Topset, en setedit. TFDN is voor het updaten van de firmware Altair is voor het verplaatsen van bestanden van je computer naar de harde schijf van de TF en v.v. (een soort verkenner dus) Vega, Topset en setedit zijn programma's om je zenderlijsten te bewerken (settingseditor). Wybo VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2 TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)Dreambox DM600PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen