Ga naar inhoud


[Strong 8000] Updaten Strong SRT8000


Gast

Aanbevolen berichten

Vraageje:

Ik probeer te updaten van versie 15 naar versie 20

de beschrijving op de site van weethet.nl gevolgt, maar naar op start gedrukt te hebben in het programma, geeft windows aan dat de printer niet online is????

Wie weet waar dit door kan komen?

Heb de standaard printer geinstalleerd, op lpt1 gezet, en beide kabels aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je die standaard/allentekst printer ook als windows default printer ingesteld ?

Zet je de ontvanger wel in CHA mode voor je op start drukt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel een: algemeen tekst (Generic) als standaardprinter ingesteld, zie configuratie nieuwe printer in windows. Gbruik je wel een goede printerkabel.Mijn ervaring is met Strong/nokia nooit geen problemen met nieuwe firmware.

 

Groet, Curieux

Link naar reactie
Delen op andere sites

De printer moet goed staan,

heb een parallelle interlink kabel

(staat tenminste op de sticker)

maar weet niet of deze wel 1 op 1 is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

double check printerkabel,desnoods ff doormeten of alle pennen 1:1 doorverbinden

 

las net je bericht,vlgs mij is een interlink niet goed!

 

<small>[ 04-05-2002, 20:30: Bericht gewijzigd door: marlb64 ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een interlinkkabel is hiervoor zeker NIET bruikbaar. Deze kabel dient om 2 PC's met elkaar te verbinden en dit kan dus niet 1 op 1 zijn anders zou je INs met INs en OUTs met OUTs met elkaar doorverbinden. Een interlink kabel heeft dus kruisingen om INs met OUTs en vice versa te verbinden.

Je moet dus een seriele kabel met 2 mannelijke DB25 (25 pins connector) hebben. Pas op, hiervan wordt ook een zogenaamde null-modem kabel verkocht en die moet je dus ook niet hebben, deze kruist ook maar om 2 PC's serieel met elkaar te verbinden ipv parallel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...