Ga naar inhoud

Hex-file en Bin-file

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie,o,wie kan mij aan de seca.hex file voor de 16F84 en aan de Eeprom.bin file voor de 24C16.Dit alles voor het JDM-programma????<P>------------------<BR>H.leppers

Geplaatst:

Beste meneer Leppers....<BR>JDM is geen programma maar een programmer. Ik begreep uit een andere posting dat u een originele Seca kaart heeft. Die kan je niet met een JDM programmer programmeren. Je hebt dan ook een Phoenix programmer nodig.<BR>Mijn advies. Lees eerst eens alle postings op dit board door die met het proggen van kaarten te maken hebben want alle antwoorden staan daar in. Koop eerst een piccard (met de 2 losse ic's) die kan je geheel met de JDM'er proggen. De URL's waar je de files kunt vinden staan ook veelvuldig op dit board of kijk anders eens in de facs bij satellitefun.com<P>groeten en succes<P>Juri

Geplaatst:

ontzettend bedankt voor uw reactie.Ik heb nog de volgende vraag;hoe moet ik in het iciprog.programma de hex en bin files laden.het gaat mij er vooral om op welk moment en hoe???.

Geplaatst:

Beste hr Leppers, lees goed mijn vorige reply, lees alle info op dit board of ga even naar de faq's bij www. satelitefun.com<BR>Dan kun je het zelf allemaal lezen en ik krijg geen blauwe vingers van het typen.<P>groeten<P>Juri

Geplaatst:

Nog even een aanvullinkje.<BR>Klik bovenin je beeld op Download, vervolgens op Seca en haal het Sat4all Starters pakket binnen<P>groeten<P>Juri

Geplaatst:

Ik heb nog de volgende vraag;hoe moet ik in het iciprog.programma de hex en bin files laden.het gaat mij er vooral om op welk moment en hoe???.<BR>ik heb je dat programma op gestuurd een als je help knop nu eens in drukt en je begint eerst eens te lezen wat en vooral hoe je het allemaal moet doen dan hoef je ook niet steeds te vragen dan kun je het zelf ook frown.gif" border="0 <BR>lees eerst voor je zo veel vraagt want je staat overal met bijna de zelfde vragen<BR>groeten<BR>en probeer ook eens wat

Rienk

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.