Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb deze set waarvan ik zeker weet dat de IR module in de SR1030 problemen geeft, want de afstandsbediening heb ik getest in de winkel en deze werkt prima.

Iemand enig idee of een defect aan de ontvangst module een bekend probleem is en hoe dit relatief eenvoudig op te lossen is ? Een schema is natuurlijk altijd welkom..... Wie durf voor een goede fles ;-)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:

Kijk eens achter op de unit, of daar geen system schakelaar zit.

Deze moet op intern staan.

Eerst stekker eruit dan switch op intern zetten en dan weer netstekker erin.

groeten,JBnl

Geplaatst:

Ik heb jou tip geprobeerd en ben niks opgeschoten. Heb ongeveer elke stand van de SR1030 gehad terwijl de overige apparaten (CD en TAPE) op system stonden. Dit heeft geen effect gehad ondanks het opnieuw opstarten (zoals door jou aangegeven). Daarnaast vind ik dat de handleiding zich zelf tegenspreekt qua tekst en afbeeldingen. Weet iemand raad ?

1491920-SR1030.pdf

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen