SatBaron Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Geplaatst: 14 januari 2008 Hallo kaelem, Hartelijk bedankt wederom voor je reaktie ! Voordat ik jouw laatste(dit) bericht las, heb ik vanochtend de (voor mijn gevoel) laatste strohalm gegrepen en in Windows Schijfbeheer, vooraan in het vakje schijfnummer > Eigenschappen > beleidinstellingen > Keuze gemaakt voor: Optimaliseren voor prestaties - waarna ik toen eindelijk de mogelijkheid kreeg om de partitie te verwijderen en daarna een nieuwe partitie kon aanmaken. De nieuwe kreeg ik weer met de naximale 30 GB (27,98 GB). Dus is het me toch nog gelukt om de normale hoeveelheid weer te krijgen. Heb ik die 2,5"→3,5" adapter toch niet voor niets gekocht. Weer bedankt voor je inspaningen en meedenken ! Met vriendelijke groeten, SatBaron
kaelem Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Nou graag gedaan en ik ben blij voor je dat ie het weer doet zoals je wilde. Nog bedankt voor je reactie trouwens,hebben anderen er ook weer iets aan misschien. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen