djpetit Geplaatst: 1 januari 2008 Geplaatst: 1 januari 2008 Medesatters, allereerst natuurlijk de beste wensen voor 2008. Ik zou graag HD films willen kijken op mijn Pioneer plasma tv. Aangezien ik op dit moment geen goede videokaart (Nvidia Geforce 4200) tot mijn beschikking heb moet ik waarschijnlijk eea gaan vernieuwen. Ik ben op zoek naar de oplossing om HD-films te bekijken op mijn plasma tv maar wat moet ik doen ? Moet ik een nieuwe videokaart kopen (ik heb eea gelezen over videokaart met HDMI uitgang) of een andere videokaart met eventueel verloopstekkers (wat mij de slechste oplossing lijkt ivm signaalverlies). Of kan ik misschien wel met de huidige videokaart iets ? Mijn pc is een P4 2.66 Ghz dus mijn inziens is hij wel snel genoeg om HD films af te spelen ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
winwiz Geplaatst: 1 januari 2008 Geplaatst: 1 januari 2008 Je kunt gewoon een dvi aansluiting gebruiken en dan omzetten in hdmi. Kwaliteitsverlies heb je daarbij niet. Grote vraag is of je een AGP slot hebt of een PCI express slot. Zowel Nvidia als ATi hebben prima kaartjes die prima video tot 1080p op je scherm kunnen toveren. Gezien je huidige kaart zal je niet echt een gamer zijn en kun je al voor rond de €100 (of minder) zo'n kaart kopen. ATi zal je een iets betere beeldkwaliteit geven hoewel de verschillen klein zijn. ATi heeft ook het voordeel dat de laatste generatie ook het geluid via de dvi uitgang kan transporteren (met de bijgeleverde adapter). Let er wel op dat deze kaartjes dan UVD hebben. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen