Ga naar inhoud


Tv Totaal blad


edbe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Rob út Fryslân

Het staat anders geschreven dan jij bedoelde te zeggen.

Wat jij bedoelde was dat jij dezelfde mening hebt als Aart.

Helaas kwam dat door een missende comma niet naar voren. smile

 

Ik dacht al tijden dat er met die aanvallen en cds reclame iets niet klopte aan DigitalQ, logisch nu ik er achter kom dat het JHV is. mad

 

Jammer dat een mod de board regels helemaal aan zich voorbij laat gaan.

Ik neem aan dat die regels nu voor niemand meer gelden?

 

Mogen persoonlijke vete's voortaan uitgesloten worden van openbare toppics, om verder uitgevochten te worden via pm?

De sfeer was al zwaar ruk, maar zo erg als het nu is geworden is doodzonde van sat4all.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Rob, niks mis met de sfeer hier. En niet verbaasd dat JHV geconfronteerd wordt met eigen uitspraken. Velen hebben problemen met zijn gedrag.

 

Hij geeft nu aan dat hij voor economische reden zijn mening mogelijk wijzigt. Wat betekend dat toen hij CDS constant liep te verdedigen en de positie van de NBS. Was dat ook uit economische redenen? mad

 

De mods doen niks verkeerd. Je zou je enkel afvragen waarom zo iemand hier nog toegang heeft na die kinderachtige poll op de Totaal Site. En dat z'n collega's hem meteen komen verdedigen tja...

 

Ontopic: Het Totaal blad draagt niks meer voor de schotel bezitter en onderscheid zich niet tov anderen programma gidsen. Dus of de verkoop echt zo omhoog gaat. We zullen het met tijd weten smile

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat dit topic over een televisiegids voor de digitale kijker. Het pretendeert niets meer dan dat te zijn.

 

Ik kan niet wachten tot we de Libelle gaan doorlichten en leden publiekelijk te kijk zetten. :D

 

Eerlijk gezegd schaamde ik me een beetje dat we hier een wij/zij verhouding maken op een algemeen satellietforum. Zou het ons niet prijzen om via PM excuses te maken voor onnodig kwetsen, zand erover doen en verder gaan praten over onze gemeenschappelijke hobby? Dan doe ik een kleine wens om dit bericht het laatste bericht te laten zijn van dit vreselijk uit de hand gelopen draadje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: Torchwood
Volgens mij gaat dit topic over een televisiegids voor de digitale kijker. Het pretendeert niets meer dan dat te zijn.


Maar daar zit ook het probleem.
Tv Totaal is voortgekomen uit een aantal naamsveranderingen en een samenvoeging van het satelliet blaadje van Veronica en het vermaarde blad FSW.
FSW was een blad dat er totaal niet uitzag, maar boordevol nuttige gegevens en zeer goed geschreven recensie's.
Met de geboorte van TV Totaal zijn we dan ook een blad kwijt geraakt wat op de satelliet liefhebber gericht was.
Het laatste jaar was die richting al ingezet door het blaadje veronica satellite te versoberen en vol te proppen met 0900 advertentie's.

Mede dankzij internet is er geen markt meer voor een echt satellietblad en heeft zelfs Tv Totaal geen meerwaarde vergeleken met een reguliere tv gids.
Weggegooid geld dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...